صیغه و دیجیتال آرت

پوستر نمایشگاه پرواز پایداری۱- امروز فرصت مناسبی داشتم که نمایشگاه هنر جدید «پرواز پایداری» را که از ۳ تا ۲۵ خرداد در موسسه فرهنگی صبا برگزار است دوباره ببینم. این نمایشگاه چه از نظر فرم و چه محتوا و چه کیفیت برگزاری بسیار بسیار کم نظیر است.

به تمامی دوستان پیشنهاد می کنم که این نمایشگاه را تا باز است ببینند.

کارهایی بدیع و بی بدیلی از هنر معاصر عهد ما به وی‍ژه در Photo Art و هنرارقام Digital Art با موضوع پایداری و مقاومت در کنار مجموعه عکس های کمتر دیده شده از خرمشهر و خیلی چیزهای دیگر واقعا قابل تحسین بود و تاثیر گذار.

بعید است از مسئولین فرهنگی که بتوانند چنین کارهایی هم بکنند! انصافا دست مریزاد دارد. خصوصا آن حجم امکانات فنی بخش هنر جدید پشتیبانی اش کار سختی است اگر پول کم باشد البته! متولیان برگزاری بر اساس کتاب موسسه: بنیاد شهید، جهاد دانشگاهی، دانشگاه شاهد، کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، موسسه صبا و فرهنگستان هنر.

۲- این داستان ترویج ازدواج موقت کنونی و صیغه عهد قدیم دارد به جاهای خوبی می رسد و کم کم حمایت های نهاد را به خود جلب می کند. دوستان وبلاگ تیتریکاتور زحمت کشیدند و مجموعه از تیترهای مربوط به این سخنان شورآفرین وزیر کشور را آماده کرده اند. حتما بخوانید: مهاجرانی با افتخار به ایران بازگشت … محضرهای شبانه روزی ِ سرپایی در صد نقطه تهران برپا می‌شوند….جشن ازدواج موقت دانشجویی برگزار می شود … دبیر سرویس ازدواج موقت ایسنا: مسؤولان حمایت کنند …

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.