اف گفت بر سکوت بنی آدم آسمان ، نسلی نگاه کرد، گناهی کبیره شد

۱. این دهه فاطمیه هم سپری شد. شب شهادت همراه با بیت حاج عباس آقای دوماد رفتیم عشاق و البته با دست فرمان اولترا فضایی ایشان کلی چربی از دست دادیم. صبح با اینکه دوست داشتیم به برنامه آقای خاتمی برویم اما طبق برنامه چندساله همراه با حاج محمدآقای زمرد رفتیم ابتدا حسینیه حاج آقا علوی و سپس هیات انصارالحسن در زرتشت و نهایتا بیت مکرم برادر اصولگرای اصلاح طلب متجدد حاج میثم افندی. بعد از استراحت و صرف سالاد نیمچه یونانی و … عازم مسجد جامع قلهک و مراسم سال حضرت آقای فهری، جد مادری آقا سعید آقای اله بداشتی. نماز را به امامت آقای توسلی اقامه کردیم و چون میثم می خواست به منبر دیگری برود از دوستان خداحافظی کردیم.
در اثنا استراحت بعد از ظهر زلزال را درک کردیم و حالی بردیم و هنوز چیزی نگذشته بود که ابتدا smsهای جدی و بعدتر sms های جک که حوادث امروز را بهم ربط داده بودند نزول اجلال کردند.
گزارش تصویری از عزاداری فاطمیه: ۱۲  ۳ – ۴
سیدمحمدخاتمی: زهرا(س)عمق حقایق دین رادریافت کرده‌وهمیشه مخاطبش را مردم قرارمی‌دهد  عکس: مهر

۲. حاج آقای علوی طبق معمول سیل انتقادات را از مسئولین داشت و چه با درد می گفت چه معنی دارد که در سیمای جمهوری اسلامی گفته شده عمر رضی الله و عنه! چه معنی دارد حدیث شریف کساء را زیر سئوال ببرند. اگر مجال بود فکر کنم ناسزاهای جذاب را به ری شهری که باعث و بانی حذف این حدیث بود می داد.

البته آقای علوی که امام جماعت مسجد امیر هم است. امسال تلاش خوبی را برای مناسبت ها انجام داد. در دهه اول مراسم حدیث کسا را با حضور محمود کریمی در مسجد برگزار کرد که با تبلیغ خیلی خوبی که در سطح شهر کرده بودندجمعیت خیلی زیادی هم آمد و انصافا برنامه بسیار کامل و اثرگذاری داشت. هم منبر خوبی رفت و هم حدیث خیلی خوب خوانده شد.  به قول محمد کارهای این چنین سازماندهی شده و منسجم هدفمند هم می تواند باشد. البته انصافا تازه بچه های حسنیه علوی هیات داری و نظم آن را به کار بسته اند، مخصوصا برای پخش غذا که این بار خیلی بهتر بود.

۳. مراسم تشعییع آقای فاضل همان طور که معلوم بود با حضور خیل مردم برگزار شد. خدایش بیامرزد.
گزارش تصوری: فارس ایسنا مهر

۴. ماه در اوایل امشب بسیار دیدنی بود. بعد از مدتها تصویر زیبایی از ماه را به اتفاق دوستان دیدیم. هرچند که ماه خیلی زود پشت ابر رفت.

۵. امام علی(ع) عامل فروپاشی یک نظام را چهار چیز می‌دانند: الف: تقدیم الاراذل – به فرومایگان مسوولیت سپردن ب: تاخیرالافاضل – شایستگان را به انزوا بردن ج: تضییع الاصول – مسائل اصلی و حیاتی جامعه را رها کردن د: والتمسک بالفروع – و به مسائل فرعی روی آوردن (غررالحکم).
راستی صف های طویل ماشین ها پشت پمپ بنزین ها را دیده اید؟ یکی از دوستان اصولگرای اصلاح طلب نمی دونم چی چی می گفت: حق این مردم است. می خواستن این جوری رای ندهند! تازه هنوز مردم جا دارند که بیش از اینها متحمل زحمت شوند. خودمان هم می گوییم: بالاخره باید فرقی میان دولت خاتمی و احمدی نژاد باشد دیگه. دولتی که با برنامه کار می کنه و دولتی که شبانه تصمیم می گیره حتما تفاوت هایی دارند.  یاد ایام انتخابات افتادم که هواداران یکی از نامزدها می گفتند: زندگی خوب برازنده ایرانی نشد! و خوب نشد دیگه! دارید می بینید!

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.