امنیت اجتماعی! الهام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

۱. در دوشب گذشته  مصاحبه فرزاد حسنی  با  سردار رادان در نوع خود کم نظیر بود بیشتر به این دلیل که شاید رادان احساس نمی کرد که در سیمای جمهوری اسلامی ایران روزی نقد شود.  هرچند که بیان و توجیح رادان  چیزی در مایه  های استبداد نهادینه شده در نظامیان بود. حتی در توجیه برخورد قاطع با  اشرار بیشتر بیشتر سعی در شخصی کردن قانون داشت.  آنجا که می گفت: شما خودتان را  جای خانواده  قربانی بگذارید  چگونه با این مجرمین برخورد می کردید؟!  این یعنی شخصی کردن  قانون که نهایتا به قتل های محفلی کرمان می انجامد. اسف بار تر این که با این همه دستگاه امنیتی موازی بعد از چندبار  تجاوز به عنف  تازه پلیس وارد داستان می شود و با اقتدار برخورد می کند.  اگر قرار باشد هرجا پلیس حضور دارد امن باشد و هرجا نباشد نا امنی!  به وضوح نشان می دهد که شاخص های امنیت اجتماعی چقدر پایین است.

۲. امروز وقتی دست داد و سری زدم بعد از هرازگاهی به سایت تایم.

۳ چهار تا مجموعه عکس جالب داشت که لینک می دهم که شاید جالب ترین آنها زندگی در مجموعه گوگل یا به قول گوگلی ها  گوگل پلکس  Google Plex  باشد.

۱. مشغله عروسی
۲. بحران لبنان. نهرالبارد
۳. مسابقه بوکس زنان 
۴. ایران در TIME

۳. فوری// به جهت نتایج ضعیف تیم ملی فورتبال، رییس جمهوری طی حکمی ضمن عزل امیر قلعه نوعی، غلام حسین الهام را به سمت مربیگری تیم ملی منصوب کرد … بلافاصله غلامحسین الهام در گفت و گو با سایت خبری فارس گفت: مربیگری تیم ملی شغل محسوب نمی شود.
نقل از مصطفی :  … در ادامه اظهار نظرها  درباره ی این  انتصاب فرخنده، فاطمه رجبی همسر سر مربی جدید تیم ملی فوتبال اعلام کرد : من خودم بارها دیده ام که غلامحسین با محمود گل کوچک بازی می کنند ، الهام از کودکی علاقه زیادی به محو دست استکبار از فوتبال داشت و حتی در نوجوانی به خاطر مبازرات ضد امپریالیستی فوتبال بارها به زندان و شکنجه محکوم شده بود ، حتی در طول ۱۶ سال گذشته نیز این چنین فضای بازی از سوی دولتها صورت نگرفته بود ، وی با حمله به هاشمی و خاتمی این دو تن را عامل مهمی در مسیر انسداد فضای باز فوتبالی کشور عنوان کرد و دست آمریکا را در این جریانات رو کرد .
و انتصابات غلامحسین الهام ادامه دارد …

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.