عکس های منتشر نشده از مرحوم حکیم با رهبری و هاشمی شاهرودی

۱. مجوعه عکس های دوره اپینا را بر روی Google Photo قرار دادم که دیدنش خاطرات زیادی رو زنده می کنی. عکس هایی با دوستان گرامی مثل حاج ممد زمرد، برادر میث زمان آبادی و کلی پدیده دیگر.

۲. چند وقت پیش چند تا عکس جالب و قدیمی دیدم که فکر کنم برای اولین بار در عرصه اینترنت منتشر می شود. البته یه سری عکس جالب هم وبلاگ مجادله از رهبری ارسال کرده که اون هم منتشرنشده است.

عکس شهید حکیم و هاشمی شهرودی

هاشمی شاهرودی و شهید حکیم

۳. این داستان قیمت بی سابقه ۷۷ دلاری نفت هم خیلی خیلی خطرناک است و این افزایش یادآور بحران مالی شرق آسیا در اواسط دهه ۹۰ میلادی است. یعنی وقتی دولت و مملکت بیش از حد و خیلی فراتر از معمول و برخلاف برنامه چهارساله و سندچشم اندازی وابسته به پول نفت شد و هیچ پولی پس انداز نشد، بر چشم بر هم زندنی حباب قیمت می شکند و کشور در سراشیبی می افتد. قول میث ناصواب نیست که: آقا من نمی دونم چرا سال ۷۷ که نفت بشکه ای ۱۵ دلار بود ملت غیورخیلی سرحال تر زندگی می کردن تا حالا که حدود ۸۰ دلاره ! بنزین سهمیه بندی نشد ؛ مسکن ارزون تر بود ؛ کار بیشتر بود ؛ آدما کمتر دروغ می گفتن ؛ رفیقها بیشتر بودن ؛ از امام زمان خرج نمی شد ؛ علما در قید حیات بودن ؛ آمریکا اینقدر جهان خوار نبود و…

۴. پسران بد! دختران بدتر!

۵. توضیح عکس زیر: قانون مندی ایرانی یا مبارزه منفی!

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.