اتوبوس شبِ کارگردان جنگ نرفته

شب گذشته فیلم اتوبوس شب را دیدیم. فیلمی که داستان و سوژه خوبی داشت اما در پرداخت ضعیف بود. بی تجربگی های احمقانه رزمندگان و دیالوگ های شعارزده، لهجه های بی ربط، عربی کلاس سومی و زن چشم انتظار تازه حامله (کلیشه همیشگی)؛ جز نقاط ضعف عمده کار است به نظرم.

نکته دیگری که خیلی جلب توجه می کرد، تفاوت مشهود محصول نهایی کارگردانان جنگ دیده و جنگ ندیده بود که نشان داد ساختن فیلم جنگی علاوه بر داستان خوب، تجربه حضور هم می خواهد.

در اواسط فیلم گفتم: ما با بی بی و مجید بیشتر نزدیکی احساس کردیم تا با عیسی و سیروان و عماد و فاروق. پوراحمد جان قصه مجیدی دیگر درانداز.
گزارش تصویری: اتوبوس شب

:: مصاحبه با بی خانمان ایرانی در آمریکا: به لحاظ منتالی (روانی) نمی توانم کار کنم! 

:: با حضور خود در جلسه مداحی خانم … همراه با شو لباس که در… برگزار می شود ما را خشنود کنید… ادامه
:: گزارش تصویری شب چله با خاتمی:
فارس  مهر  ایسنا

:: گزارش های تصویری از جشنواره موسیقی فجر… چشم آقایان روشن، خواهر لیلی افشار اجرا هم داشته اند. ایسنا مهر فارس
:: عکس های زیبای طبیعت ایران، مهر

:: گزارش جالب از تناقض گویی و فرافکنی های اقتصادی احمدی نژاد: … در جلسه ۵۷ اقتصاددان منتقد با رئیس‌جمهور، دولت درآمد دو سال نخست خود را ۹۳ میلیارد دلار اعلام کرد و در گزارش اخیر اقتصادی رئیس‌جمهور به مردم، برداشت دولت در سه سال (۸۶ ـ ۸۵ ـ ۱۳۸۴) از درآمد نفتی تنها ۸۱ میلیارد دلار (۲۳ میلیارد دلار در سال ۱۳۸۴، ۳۱ میلیارد دلار در سال ۱۳۸۵ و ۲۷ میلیارد دلار در سال ۱۳۸۶) اعلام شد، در حالی که بنا بر اظهار رئیس بانک مرکزی، علاوه بر درآمد نفتی ۱۹۰ میلیارد دلاری این سه سال (۱۳۸۴، ۵۴ میلیارد دلار، ۱۳۸۵، ۶۲ میلیارد دلار و ۱۳۸۶، ۷۳ میلیارد دلار) مبلغ بیست میلیارد دلار درآمد فروش محصولات جانبی وزارت نفت در این سه سال بوده و موجودی حساب ذخیره ارزی نیز از هفده میلیارد دلار به هشت میلیارد دلار کاهش یافته که مجموع برداشت دولت در سه سال ۸۴، ۸۵، ۸۶ از درآمد وزارت نفت را به رقم ۲۲۰ میلیارد دلار می‌رساند.  متن کامل

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.