مجالس احساساتی

اول. وقایع اخیر نشان داد مجلس کماکان، نماد احساسات ملت است و نه نماد عقلگرایی.
نگاهی به رای اعتماد کردان با استناد به نقل قوی رییس دولت نهم از رهبری، طرح جدا سازی میراث فرهنگی از رییس جمهوری که بعداً رای نیاورد، جلسات مداوم با علی آبادی در خصوص نتایج ضعیف ورزش ایران در المپیک ۲۰۰۸ پکن که به ریاست وی بر کمیته انجامید و نمونه های متعدد دیگر، نشان می دهد مجالس در ایران بیشتر نمایانگر احساسات مردم هستند تا عقلگرایی.
جالب اینجاست که در تمام استیضاح های مجالس اخیر، هیچکدام دلایل فنی نداشته و همه برای دلایل سیاسی بوده است و نهایتاً هم با لابی های سیاسی رفع شده است حتی همین استیضاح کردان!
پیوند:: آقای کردان! ما چند بدهیم خادم ما نباشید؟!

دوم. هفته گذشته عروسی، یکی دیگر از سرسلسله زمان آبادی ها بود؛ محمد جواد! بعد از ۲-۳ ماه می دیدمش، با اراده ای زیاد وزن کم کرده بود که جای تقدیر داشت. زمان آبادی‌ها، غلامحسین، میثم، محمدجواد و کمی بعد تر ایلیا ، نیز یکی از سلسله های رسانه ای ایران هستند که شاید بعد از سلسله میرزاییان، دومین سلسله ورزش نویس مطبوعاتی باشند از نظر کثرت. امیدوارم که عروسی مبارکی باشد برای هر۲ نفرشان.  خانواده ی محمد یزدانی هم یکی دیگر از خاندان های رسانه ای است که این بار به صورت کاملا فامیل سالار، روزنامه عصر اقتصاد را می گردانند.
پیوند مرتبط

سوم. خدا محمد جواد ربیعی را بیامرزد. دیروز سالش در مسجد نور برگزار شد.

دسته‌هادسته‌بندی نشده