نوشتیم موسوی، نخواندند

شبکه موبایل ایران قطع شد / شبکه پیامک همچنان در کما/ سایت رسمی ستاد مهندس موسوی فیلتر شد / سایت فیس بوک فیلتر شد/ سایت یو تیوب فیلتر شد/ سایت های طرفدار میرحسین موسوی در حال فیلتر شدن است/ اعلام حکومت نظامی غیر رسمی در اکثر شهرهای ایران / آخرین عکس های خبری از ایران

انا لله و انا علیه راجعون
انا لله و انا الیه راجعون

دقیقاً احساس ۴ سال پیش رو دارم با این تفاوت که در این چهار سال هم احمدی نژاد و هم خیلی های دیگر را بهتر شناختم.  نگاهی کلی به اتفاقات اخیر از بستن شبکه پیامک کشور و دفاتر سایت های اطلاع رسانی، کم دادن تعرفه در حوزه هایی که مهندس موسوی رای بالا داشت، تغییر شبانه چندین روزنامه، فیلتر کردن سایت های متعدد و ایجاد درگیری در ستادهای مرکزی مهندس موسوی تایید می کند در برنامه ای مهندسی شده قرار بود برای احمدی نژاد رای بالا ساخته شود که خوب شد
اگر هاشمی دور پیش در مقابل این موج رای سازی ایستاده بود و می گفت همه آنچه را که اتفاق افتاده بود، امروز انتخاباتی به مراتب سالم تر داشتیم.  به نظر می رسد هدف سناریو رای سازی موارد زیر باشد:

رای سازی برای مشروعیت بخشیدن به احمدی نژاد
حذف تمامی منتقدین وضع موجود از هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی، خاتمی، ناطق نوری و سایرین
از بین بردن رکورد بی سابقه ی خرداد
کشیدن حصار بین رهبری و سایر نیروهای نظام
نزدیک کردن سرنوشت سیاسی هاشمی به آقای منتظری
ثبت امتیاز مذاکره با آمریکا برای گروهی خاص

حکومت هم برای مدیریت این وضع، علاوه بر تدابیر ذکر شده با امنیتی کردن فضا و ایجاد نوعی از حکومت نظامی سعی قضیه را حل می کند
ولعاقبه للمتقین

چند پیام اینترنتی
کامران دانشجو اعلام کرد هیچ تخلفی صورت نگرفته .رای ها را از بیست روز پیش چند بار با دقت شمرده ایم
وزارت کشور اعلام کرد علت شمارش سریع آرا این است که دکتر کردان داره ذهنی حساب می کنه
گویا ما در تخمین سقف وقاحت نظام دچار اشتباه محاسباتی شدیم


بیانیه شدید الحن و مهم مهندس موسوی: به مسئولان توصیه می‌کنم پیش از آنکه دیر شود این روند را فورا متوقف کنند

بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف ایران

نتایجی که برای دهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد بهت‌آور است. مردمی که در صف‌های طولانی اخذ رای شاهد ترکیب آرا بودند و خود می‌دانند که به چه کسی رای داده‌اند با حیرت تمام به شعبده‌بازی دست‌اندرکاران انتخابات و صدا و سیما نگاه می‌کنند، آنان بیش از همیشه به دنبال آن هستند که بدانند، چگونه و توسط چه کسانی و مقاماتی طرح این بازی بزرگ ریخته شده است. اینجانب ضمن اعتراض شدید به روند موجود و تخلفات آشکار و فراوان روز انتخابات هشدار می‌دهم که تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نخواهم شد. نتیجه آنچه که از عملکرد متصدیان بی‌امانت دیده‌ایم و می‌بینیم جز تزلزل ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت دروغ و استبداد نیست. اینجانب طبق وظیفه شرعی و ملی خویش به افشای رازهای پشت سر این روند پرمخاطره خواهم پرداخت و آثار نابودکننده آن را بر سرنوشت کشور توضیح خواهم داد. و ترس آن دارم که ادامه وضع موجود همه نیروهای مؤثر در نظام را به توجیه‌گرانی دروغگو در مقابل مردم تبدیل کند و دنیا و آخرت آنان را در معرض لطمه‌های جبران ناپذیر قرار دهد.

به مسئولان توصیه می‌کنم پیش از آنکه دیر شود این روند را فورا متوقف کنند و همگی به خط قانون و امانت‌داری از آرای ملت بازگردند و بدانند که خروج از عدالت، مشروعیت زداست. آنان بیش از هرکس دیگر، از این حقیقت باخبرند که در این کشور، انقلابی بزرگ و اسلامی صورت گرفته است. کمترین پیام انقلاب ما این است که مردم آگاهند و در برابر کسانی که با تقلب روی کار بیایند تمکین نخواهند کرد.

اینجانب از همین فرصت استفاده می‌کنم و ضمن تشکر از عواطف ملت بزرگوار ایران به آنان تذکر می‌دهم که ایران، این موجود آسمانی، متعلق به آنان است و نه متقلبان. این آنان هستند که باید با هوشیاری خود از آن حفاظت کنند. خائنین به آرای مردم ابایی از آن ندارند که این خانه پارسایان به آتش کشیده شود. ما موج عقلانیت سبز خود را که برگرفته از تعالیم دینی و علایق ملت ما به اهل بیت پیامبر(ص) است با تمامی شور ادامه می‌دهیم و با شورش دروغ که در کشور طغیان کرده و چهره آن را آلوده است، مبارزه می‌کنیم، اما اجازه نخواهیم داد که حرکات ما شکل کور به خود بگیرد.

جا دارد از یکایک شهروندانی که برای رساندن این پیام سبز هر کدام ستادی بودند و تمامی ستادهای مردمی و رسمی که در انتخابات فعالیت می‌کردند سپاسگزاری کنم و تأکید نمایم که تا رسیدن به نتیجه‌ای که کشور ما لایق آن است همچنان به حضور و تلاش آنان نیاز است.
وَمَا لَنَا أَلاَّ نَتَوَکَّلَ عَلَى اللّهِ وَقَدْ هَدَانَا سُبُلَنَا وَلَنَصْبِرَنَّ عَلَى مَا آذَیْتُمُونَا وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُتَوَکِّلُونَ

میرحسین موسوی

متن بیانیه بسیار مهم میرحسین موسوی خطاب به علمای قم

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

محضر مبارک مراجع عظام و علمای اعلام با اهدای سلام، اینجانب اطمینان دارم که روند حوادث انتخابات ریاست جمهوری دهم را با دقت پیگیری کرده‌اید.

اگر چه توسل به دروغ و استفاده‌ی بی حساب از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات یک‌سویه به سود نامزد حاکم به خوبی نشان دهنده عزم این گروه خاص برای پیروزی به هر قیمت و از هر راه ممکن بود، اما تصور تقلب در آرای مردم تا این اندازه و برابر انظار شگفت‌زده جهانیان از حکومتی که تعهد به عدالت شرعیه از ارکان اساسی آن شمرده می‌شود، برای کسی ممکن نبود.

امروز که با حیرت تمام شاهد چنین تصورات جسورانه در امانت مردم هستیم و تمامی راه‌ها برای احقاق حق بسته شده، مواجه شدن مردم مظلوم با سکوت علما و مراجع که ملجا راسخ این ملت شمرده می‌شوند، خسارتی بیش از یک تغییر در آرا را به دنبال خواهد داشت.

عواملی به بهانه‌های واهی با چوب و چماق و باطوم و شوک الکتریکی به جان اعضای ستادهای اینجانب و مراجعه کنندگان سرگردان و مبهوت از این وضعیت افتاده‌اند، در حالی که امیدی به کارایی قوه قضاییه محترم نمی‌رود زیرا جایی که دادستان کل کشور نتواند از سخن قانونی خود در پیشگیری از سخنرانی اضافی نامزد حاکم در سیما جلوگیری نماید، با چه ابزاری می‌تواند از این خشونت سیاه بازداری کند؟

به حسب وظیفه صیانت از آرای مردمی که اینک دچار چنین زیان عظیمی شده‌ا‌ند عرض حالی تقدیم و یادآور می‌شوم که شاید تذکر به جای شما به مسوولان مفید واقع شود.

ایاک و الظلم لمن لیس له الا الدعا
برادر شما – میرحسین موسوی

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.