سعید اله بداشتی را آزاد کنید

سعید اله بداشتیاز پیش از انتخابات سال هشتاد و چهار با سعید آشنا شده بودم. از میان دوستان سیاسی، القه ی ما به دلیل گرایش های دینی، فکری و خلاصه  خط امامی زیاد شده بود و دوستان خانوادگی هم شده بودیم. در معرکه انتخابات دهم هم از مهرماه، فعالیت هایی را آغاز کردیم و در نهایت ستاد یاران میرحسین هاتف را با کمک جمعی از دوستان راه اندازی کردیم که سعید الله بداشتی، دبیر آن بود.

شنبه بود، بامداد. با سعید دفتر یکی از دوستان بودیم، وقتی نتایج اولیه آرا اعلام شد فهمیدیم که این بار آرا با سرعت نور شمارش  شده است. شنبه عصر با هم نزد سیدهادی خامنه ای رفتیم و در مورد انتخابات صحبت کردیم. شب هم با هم به خانه برگشتیم.

یک شنبه شب در گفت و گویی تلفنی سعید گفت: فلانی را دستگیر کرده اند. به وی گفتم: سعید! فردا نوبت من و توست! خندید و گفت: ای بابا از ما پایبند تر به جمهوری اسلامی پیدا نمی کنند.

دوشنبه ۲۵ خرداد تازه به مشهد رسیده بودم.

متین زنگ زد گفت: شایعه را شنیده ای. سعید را بازداشت کرده اند و از صبح موبایلش از کار افتاده.

خندیدم و گفتم: اشتباه می کنی، من دیشب با وی صحبت کردم. ساعتی بعد خبر تایید شد و سعید الله بداشتی هم به جمع بازداشت شدگان فله ای اخیر پیوست.

سعید الله بداشتی، فرزند آیت الله ابولحسن الله بداشتی   و نوه ی آیت الله  مرحوم فهری نماینده فقید امام در سوریه است.  جوان فعال و با نشاطی که چارچوب های نظام را به خوبی می شناسد و مانند همه ی ما دغدغه حفظ نظام و اندیشه های امام خمینی را دارد. این بار اما، قرعه بازداشت فله‌ ای به نام سعید خورده است  و او را در منزل بازداشت کرده اند.

در این مدت همه دوستان تلاش کردند تا بتوانند خبری از وی بگیرند اما با گذشت بیش از ۶ روز از این بازداشت غیرقانونی،‌ تاکنون هیچ خبری از وی بدست نیامده است.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.