حمله مسلحانه به کروبی در قزوین یعنی فعال شدن دخمه ها

در حالی که بحران سیاسی ایران که می توانست با ظرفیت پذیری بالا به یکی از فرصت های استثنایی جمهوری اسلامی تبدیل شود ، متاسفانه جامعه هر روز بحرانی تر می و نیاز به آرامش هر روز بیشتر می شود.  هتک حرمت های متعدد و تشنج آفرینی های مدام اقتدارگرایان، نشان می دهد که حیات و ممات آنان  همچنان در بحران سازی است  تا ناکارامدی خود را پشت آن پنهان کنند.  بحران سازی ای که هزینه اش را جمهوری اسلامی می دهد نه آقای جنتی و یزدی و سایرین!

وقتی خبر حمله به کروبی منتشر شد گفتم این هم از الزامات فعالیت سیاسی است بالاخره منتقد بودن زندان می طلبد و فحش خوردن و نهایتاً کهریزک! اما وقتی جزییات منتشر شد و خبر سوء قصد و ترور کروبی در فضا پیچید، جنس آن، دیگر از مسائل معمول نبود. به نظر می رسد در حالی که اقتدارگرایان بعد از انجام سناریو های مختلف نتوانستند بحران را مدیریت و جامعه را آرام کنند و تلاش کردند طرح های فعالین سیاسی معتدل نظام را ناکام بگذارند، این بار سعی دارند فضا را با به راه انداختن درگیری های خیابانی از نوع حمله و سوء قصد مسلحانه به کروبی به رعب و وحشت بکشانند. به هیجان آوردن  عده ای نوجوان و جوان که به زحمت میانگین سنی شان به ۲۰ سال می رسد یک چیز است و ترور مسلحانه چیز دیگر…  اگر انتهای ترورهای مسلحانه اخیر از دخمه هایی مانند دخمه ی شهر ری (محل اجتماع سعید عسگر ضارب سعید حجاریان) بیرون بیاید  سر و ابتدای آن از گروه های خودسر! نظیر آن چه در قتل های زنجیره ای اتفاق افتاد سردر  می آورد و هزینه ای به کشور و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تحمیل می کند که دیگر نشود آن را به راحتی پرداخت. به قول رهبری: هتک حرمت نظام از هر گناهی بالاتر است.

رویکردهای جدید گروه های خودسر  که با حمله و به آتش کشیدن  بیوت آیات عظام منتظری، صانعی، دستغیب و حتی صدوقی آغاز شده است و با ترور مهدی کروبی دنبال شده، پیامدهای بسیار خطرناک تری نسبت به حوادث و فجایع تلخ بعد از انتخابات دارد.

عکس های سحام نیوز از حمله مسلحانه به مهدی کروبی

عکس های  حمله به کروبی در قزوین به روایت سایت حامی بحران سازان

صادق مدیا همچنان فیلتر است

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.