ترور دکتر علی محمدی و چند مسئول؛ انجمن پادشاهی یا جبهه آزادی ایران و یا سایرین

خبر ترور دکتر مسعود علی محمدی استاد فیزیک هسته ای دانشگاه تهران در صبح سه شنبه ۲۲ دی ماه، بار دیگر نگاه همه رسانه های جهان را به ایران جلب کرد. ترور نشان می دهد که بسیار حرفه ای طراحی شده بود. بعد از ترور شهید موسوی (خواهر زاده میرحسین موسوی)، حمله مسلحانه به مهدی کروبی در قزوین این سومین اتفاق تروریستی در کمتر از یک ماه گذشته است.

از نکات مبهم این ترور، برعهده گرفتن مسئولیت آن توسط گروهکی ناشناخته به نام «جبهه آزادی ایران» است. به ویژه آن جا که رهبران معترضین در ایران همواره بر پرهیز روش های خشونت آمیز تاکید داشته اند، بیانیه گروهک تروریستی  این احتمال را تشدید می کند که شاید برخی گروه های بحران آفرین که حیات و ممات و منافع خود را در بحران می ببینند، می خواهند از این فرصت استفاده کننده و باز انگشت اتهام را به معترضین نشانه روند و فشارها را افزایش دهند.

بیانیه گروهک جبهه آزادی ایران دکتر علی محمدی را متهم ساخت ” اسامی اساتید و دانشجویانی که در راهپیمائی بر ضد رژیم .. شرکت کرده اند را در اختیار نیروی انتظامی” قرار داده است .  این در حالی است که بر اساس گزارش سایت آینده، این مرحوم از اساتید حامی میرحسین موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری بوده است.

از دیگر نکات مبهم این ترور این است که انجمن پادشاهی ایران هم مسئولیت آن را به عهده گرفته است که تقویت کننده همین احتمال است.

گزارش تصویری فارس از صحنه ترور دکتر مسعود علی محمدی گزارش تصویری ایرنا گزارش تصویری مهر گزارش تصویری ایسنا ۱ و ۲

دسته‌هادسته‌بندی نشده