بی آبرویی دیگری برای اقتدارگرایان؛ سید حسن خمینی سخنرانی خود را نیمه کاره رها کرد

حسن خمینی: قطعاً مردمی که اینجا هستند از عده ای اندک که اینگونه مزاحمت ایجاد می کنند بیزارند. شان مراسم امام این نیست که اینگونه مانع شوند. هنوز ۲۰ سال از رحلت امام نگذشته است که این اتفاقات می افتد.// سید حسن سخنرانی خود را نیمه کاره رها کرد در حالی که در جایگاه همه سرشان را پایین انداخته بودند.

از نکات تامل برانگیر مراسم امسال، حضور پرتعداد مداحان در جایگاه ویژه بود، مداحانی که مدت هاست به فحاشی علیه مخالفان احمدی نژاد می پردازند، چهره هایی مانند سعید حدادیان و محمدرضا طاهری. از سوی دیگر بسیاری دیگر از چهره های اجرایی نیز در مراسم حضور نداشتند.

دانلود فیلم سخنان ناتمام سید حسن خمینی در مراسم سالگرد

قطع سخنان سیدحسن خمینی نشانه چیست؟ شعارهای خاص عده ای نشان می دهد آنچه رخ داد ، نه واکنشی فی البداهه نسبت به سخنان وی ، که برنامه ای از پیش تعیین شده بود که با شعار گویی عده ای و تهییج عده ای دیگر شکل گرفت.البته بدیهی است که مواضع سیدحسن خمینی ، منطبق با خواسته های برخی اشخاص و جریان های سیاسی نیست واین ، امری طبیعی و بی اشکال است ؛ اما این اختلاف دیدگاه های سیاسی ، نمی تواند دلیل موجهی باشد برای اهانت به متولی حرم امام ، در حرم امام و در سالروز ارتحال امام. این ماجرا نشان می دهد برخی افراد ، برای نیل به منویات جناحی خود ، حتی حاضرند حرمت حرم را نیز بشکنند. اگر این رؤسای این افراد با سید حسن خمینی مشکل دارند ، آنقدر امکانات رسانه ای و سیاسی دارند که بتوانند در خارج از حرم امام با وی تسویه حساب کنند. اگر آنها واقعاً دوستدار امام بودند ، حتماً این یک روز را به احترام امام ، وزانت و وقار به خرج می دادند تا آیین این روز ، بدون حاشیه و هیاهو به انجام برسد ،اما به نظر می رسد ، فعلاً سیاست بازی بر همه چیز مقدم است.

ذوق مرگ شدن فارس از بی احترامی عده ای در مراسم سالگرد ارتحال امام: جری برنامه پس از پایان یافتن سخنان سید حسن خمینی، خطاب به حاضرین در مراسم گفت با یک صلوات سکوت کنید، چرا که رهبر معظم انقلاب برای سخنرانی تا لحظاتی دیگر وارد جایگاه خواهند شد که این سخن مجری موجب شد مردم با ذکر یک صلوات، به طور کامل سکوت کرده و آماده ورود رهبر انقلاب شوند. مردم با ورود رهبر انقلاب، پس از دقایقی سر دادن شعار در حمایت از ایشان، به طور کامل سکوت کردند و مشغول گوش فرادادن به خطبه‌های مقام معظم رهبری در این مراسم کم‌نظیر شدند.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.