نویسنده مشهور به فحاشی الگو فرهنگی دولت در فیلترینگ

به مدد سیاست های کارآمد فرهنگی دولت، سایت پیوندها، همان صفحه فیلترینگ، ، جایگاه پنجم پرمخاطب ترین سایت ایرانی در الکسا و ۴۸۵ سایت جهان را از آن خود کرده است. در صفحه جدید فیلترینگ دیگر به جای آن علامت ورود ممنوع معروف، سایت هایی فهرست شده است که به نظر می رسد این سایت ها از نظر سیاسی و فرهنگی مورد تایید کمیته معظم فیلترینگ می باشند.
در فهرست سایت های فرهنگی – مذهبی ، اولین سایتی که معرفی شده است وبلاگ قطعه ۲۶ متعلق به حسین قدیانی، نویسنده افراطی طرفدار دولت است. قدیانی سلسله جنبان وبلاگ های زنجیره ای اصولگرایان افراطی حامی احمدی نژاد است که از توهین، فحاشی و پاشیدن بذر نفرت علیه منتقدان هیچ کوتاهی نمی کنند. او همان کسی است که رکیک ترین ناسزاها و دشنام ها را به هاشمی رفسنجانی و خانواده اش، سیدمحمد خاتمی، لاریجانی ها، ناطق نوری، قالیباف و بسیاری دیگر نسبت می دهد. او همان کسی است که فحاشی هایش به صادق لاریجانی و حمایتش از حمله به فائزه هاشمی واکنش رهبری را برانگیخت و مدتی سایتش فیلتر شد و چند ساعتی بازداشت.
اگر در نظام قضایی کشورمان، عدالت برای همه یکسان بود و کارآمدی بیشتری به چشم می خورد، امثال حسین قدیانی ها، امروز باید جواب تهمت ها، ناسزاها، دروغ گویی ها و  نسبت های ناروایی که به این و آن زده اند می دادند نه این که با رویی گشاده تر و حمایتی آهنین تر همان راه و روش خود را ادامه دهند.
چرا امثال قدیانی نمی توانند حرف خود را بدون فحاشی و تهمت زنی بیان کنند؟ بالاخره هر کلام و پیامی باید بر اساس عقل و شرع باشد که پذیرفته شود، حرف اگر حرف باشد چاشنی فحاشی نمی خواهد: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا
در حالی که تعداد زیادی سایت و وبلاگ اصولگرا وجود دارد که آراسته به اخلاق، بیان منطقی و قول سدید هستند، انتخاب این چهره افراطی اصولگرا به عنوان الگوی فرهنگی مذهبی جای تامل زیادی دارد.

 

دسته‌هادسته‌بندی نشده