از «بگم بگم» سازمان بازرسی تا «جوابیه کنایه آمیز» دولت

صادق حسینی{عصر خبر}: اگر آغاز ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین خبر هفته جاری است، انتشار «جزییات ماجرای ۴۵۰ میلیون یورویی احداث تالارهای کیش» از سوی سازمان بازرسی کل کشور که توسط مصطفی پورمحمدی کاندیدای اصولگرای انتخابات آتی اداره می شود و پاسخ معاونت اجرایی رییس جمهور به آن نیز از جمله اخبار مهم بود.
صرف از نظر پرداختن به جزییات گزارش سازمان بازرسی یا همان«بگم بگم»پورمحمدی و  «جوابیه کنایه آمیز بقایی» آن طور که ارگان دولت(شبکه ایران) نوشته است، به نظر می رسد سطح دو قوه قضاییه و اجراییه به شدت پایین آمده است و طرفین در حد مسئولین اداره ای در یک شهرستان ۵ هزار نفری از خجالت همدیگر در آمده و موجب توهین نظام شده اند.
به نظر می رسید تهیه و تنظیم کنندگان گزارش سازمان بازسی کل کشور که دولت را خلاف کار می دانند و جوابیه نویسان معاون دولت که رییس سازمان بازرسی را «دارای سوابق درخشان و تجربیات ارزشمند جنابعالی (به ویژه در وزارت اطلاعات)» می دانند هیچ کدام به برداشت مردم از خودشان در جزء و از نظام در کل توجهی ندارند.
بدیهی است روش انتخاباتی که محمود احمدی نژاد از سال ۱۳۸۴ آن را پایه گذاری کرد و در انتخابات ۱۳۸۸ آن را به اوج رساند، مقبول و پسندیده نیست. این روش های ناپسند که واکنش های چندباره و شدید رهبر انقلاب را در پی داشته است متاسفانه با نزدیک شدن به روز انتخابات در حال بروز است و جامعه شاهد آن است که کاندیداهای اصولگرا برای خارج کردن سایرین از میدان از چنین روش های غلطی استفاده می کنند که در شان نظام نیست.

دسته‌هادسته‌بندی نشده