از کندی اینترنت تا تعیین کیفیت فناوری عصر ظهور

عصر خبر{بازنشر: عصر ایران، تابناک، سراج، دی پرس}: تلخ است که مبدع «گوگل ارث اسلامی»! به خود اجازه می دهد در ساحتی سخن براند که اساساً هیچ مدخلیتی در آن ندارد؟ اصولاً وزیری که وظیفه وزارت خانه اش ارایه خدمات ارتباطاتی است و توانایی ارایه سرویس پایدار اینترنت و موبایل را هم ندارد چرا در حوزه مهدویت اظهار نظر می کند؟

روز گذشته محمدحسن نامی وزیر تازه کار مخابرات که چندماهی بیشتر نمی تواند در دولت حضور داشته باشد با تاکید بر اینکه هم اکنون با ارتقای فیبر نوری لایه های مختلف جو برای انتقال دیتای صوتی و تصویری به کار گرفته می شود، گفت: «صدا و تصویر آقا امام زمان از این لایه های جدید و بالاتر از فیبر نوری برای تمام جهانیان ارسال خواهد شد.» البته این اولین بار نیست که مسئولان دولتی از مفاهیم و ارزش های دینی با ادبیاتی تامل برانگیز استفاده می کنند و پیش تر نیز محمود احمدی نژاد رییس دولت دهم در اظهاراتی گفته بود: مستکبران می خواهند امام زمان را ترور کنند!

البته همه شیعیان آرزومندند با ظهور حضرت حجت (عج) حکومت حق در جهان تاسیس شود اما از آن جایی که زمان حضور حضرتش مشخص نیست و همچنین به مصداق «کذب الوقاتون»، بیان کیفیت ارتباط آن حضرت با مردم و تعیین فناوری های آن زمان نشان دهنده نوعی انحراف است.

تلخ است که مبدع «گوگل ارث اسلامی»! به خود اجازه می دهد در ساحتی سخن براند که اساساً هیچ مدخلیتی در آن ندارد؟ اصولاً وزیری که وظیفه وزارت خانه اش ارایه خدمات ارتباطاتی است و توانایی ارایه سرویس پایدار اینترنت و موبایل را هم ندارد چرا در حوزه مهدویت اظهار نظر می کند؟ وزیری که وزارت خانه و شرکت های زیر مجموعه اش در برابر کندی و قطع سرویس اینترنت پاسخ گو نیستند و از بار مسئولیت گریزانند چرا در سخنرانی رسمی در سومین جشنواره ملی ارتباطات و فن آوری اطلاعات و پنجمین همایش ملی روابط عمومی دستگاه های اجرایی سخن از کیفیت ارتباط حضرت حجت با مردم می رانند؟

امید است در گیر و دار تب انتخابات ریاست جمهوری و رد و تایید صلاحیت ها، مراجع دینی و مردم  تذکر و امر به معروف و نهی از منکر فراموش نکنند و تذکرات لازم را به وزیر تازه کار بدهند که در حوزه ای اظهار نظر کند که صلاحیت اش را دارد.

دسته‌هادسته‌بندی نشده