بزغاله ها بزغاله ها کجایید

۱. بزغاله های عزیز! خوب به سلامتی و به فرموده مسئله هسته ای هم که حل شد. فقط من نمی دونم چرا حجم و نوع تهدیدها و تحدیدها رو به افزایش است. یا شاید هم این نوعی حل شدن است که ما درکش نمی کنیم و باید به آسمان وصل باشی. بعد از نتایج جالب گفتمان «ماکردیم و شد» رییس جمهور گفتمان جدیدی بر بکار بردند: گفتمان بزغاله ها!

۲. تابناک خاطره جالبی از امام نقل کرده است:…گویا در پاکت پولی که به آقای «….» بابت جلسات روضه دادید اشتباهی صورت گرفته و مبلغ آن بسیار ناچیز بود، شاید با پاکت دیگری اشتباه شده است. آقا فرمودند: «نه، اشتباهی در کار نبود. ما از ایشان دعوت کردیم تا در وصف ائمه و معصومین ـ علیهم السلام ـ سخن بگوید، نه این‌که از خمینی تعریف کند. منبری که در آن از خمینی تعریف شود، بیش از این نمی‌ارزد!».

۳. دیپلمات قهرمان خوش آمدی به ایران! بعد از ۲۷۲ روز اسارت در بند آمریکایی ها ۲ تن از ۵ دیپلمات به گروگان گرفته شده در اربیل آزاد شدند. هرچند که ایران نشان داده برای احقاق حقوق ایرانیان خارج از کشور خیلی تلاش می کند مثل تلاش های طاقت فرسای آزادسازی امام موسی صدر که ۳۰ سال است در حال به نتیجه رسیدن است.
گزارش تصویری فارس از بازگشت دیپلمات ها

۴. چهاردهمین نمایشگاه مطبوعات امسال از این جهت  قابل توجه است که جدا از نمایشگاه کتاب برگزار می شود و هم بین المللی. پوستر این دوره که یکی از ضعیف ترن پوسترهای سال های اخیر است ترکیبی است چند آنتن رادیو وایرلس ! که کمترین ربطی به مطبوعات و رسانه چه از نوع الکترونیکی و چاپی ندارد. داستان رسانه حرفه ای در ایران به جهت محدودیت های قانونی (رادیو-تلویزیون) و اعمال سلیقه های فراوان و مشکلات مالی تا رسیدن به فضای حرفه ای و نیمچه آرمانی فاصله زیادی دارد. روزنامه ای که به شماره ۳۰-۴۰ نرسیده تعطیل می شود و روزنامه نگارانی که هر روز بیکار می شوند، فضایی برای رشد و آزاد اندیشی مصرح در قانون اساسی نمی دهد. جایی که روزنامه نگاران سپربلای سیاسیون می شوند و پیاده نظام آنها، مجالی برای رشد حرفه ای ندارد.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.