ستاد مردمی جوانان اصلاح طلب «هاتف» آغاز به کار کرد؛ خواهان حاکمیت عقل و تدبیر هستیم

ستاد مردمی و خودجوش جوانان اصلاح طلب هاتف، با صدور بیانیه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش بنیان در بیانیه ستاد هاتف با اشاره به شرایط پیچیده و مبهم کشور تاکید شده است: باید خواهان حاکمیت عقل و تدبیر در عرصه مُلک و امید و آرامش در عرصه ملت باشیم.

متن بیانه ستاد مردمی جوانان اصلاح طلب هاتف در پی آمده است.

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا، سوره احزاب، آیه ۲۳
تحولات سیاست، تدبیر و فرهنگ در ایران این گونه رقم خورد تا فرزند وفادار امام راحل، میر حسین موسوی شرایط و روند موجود را خطرناک تر از قبل بداند و عزم حضور جدی در این میدان کند.
رویکردهای متحجرانه به دیانت و ترویج آموزه های عوامانه از مولفه های عمیق دینی، رنگ باختن ارزش های والای اخلاقی همچون صداقت، افراط، تفریط و بی برنامگی در نظام تصمیم گیری کشور، تقویت نگاه امنیتی به فرهنگ، افزایش روند فرار نخبگان، ایجاد تنش های بی حاصل سیاسی داخلی و جهانی، از بین رفتن عزت و اقتدار بین المللی ایران اسلامی، عدم بهره گیری از تمام ظرفیت های انسانی، حاکمیت اقتدارگرایی و زدودن پایه های جمهوریت نظام هرکدام به تنهایی کافی است تا فعالان نگران عرصه سیاست و مدنیت را در راه تغییر روند کشور بیش از گذشته فعال کند.
طبیعی است که ما جوانان اصلاح طلب، با درک آموزه های اصیل انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، خواهان حاکمیت عقل و تدبیر در عرصه مُلک و امید و آرامش در عرصه ملت باشیم.
هاتف که همانا پیام خوش است، بر این اساس شکل گرفته تا به صورت خودجوش و مردمی، فعالیت هایی را برای پیروزی مهندس میرحسین موسوی طراحی و اجرا کند.
ستاد جوانان اصلاح طلب، «هاتف»، پذیرای ایده ها، برنامه و توانمندی همه دوستداران اطلاحات و میرحسین موسوی برای پیروزی در انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸ می باشد.

به امید ایرانی پیشرفته با قانون، عدالت آزادی

به کمک همه دوستان نیاز است.

دسته‌هادسته‌بندی نشده