مد ایرانی

توضیح عکس: حاله نور از خانم نیست و از سالن استبالاخره بعد از نود و بوقی مسئولان فرهنگی فهمیدند که ای بابا! مد هم چیز بدی نیست ها! مثل چیزهای دیگری که ابتدا ما نداریم و بد است و بعد می فهمیم که خیلی ساده ما می توانیم آن را داشته باشیم و خوب است، مد هم چیز جالبی می نماید!  البته نا گفته نماند که این بار هم نه از حب علی که از بغض معاویه به فکر راه انداختن مد ایرانی افتادند وگرنه آش همان آش و کاسه همان کاسه و پرتقال فروش هم همان!

اما به هر حال برای دومین سال جماعت نسوان راه انداختن سالن نمایش مد را تجربه کردند. هر چند که به هر حال طراحی مد در ابتدا بیش تر از نظر زیبایی شناسی مطرح شده است اما در نهایت بعد از مدتی که جماعت تندرو و کفن پوش هماهنگ شدند می توان بر جنبه های کاربردی آن نیز اهتمام ورزید.
:: گزارش تصویری فارس از نمایش زنده مد ایرانی: زنان سرزمین من
:: گزارش تصویری از زنان آتش نشان کرج
::چند وقته فعالیت نسوان زیاد شده است. گزارش تصویری ایسنا و مهر را هم از جشنوراه تئاتر بانوان ببینید! انصافاً اگر دوره اصلاحات بود چه خون و خون ریزی به راه می افتاد بیا و ببین.

حرف های احمدی نژاد در جمع خبرنگاران سفرهای استانی هم چیزی است مانند همان هاله نور: دختری ۶ نامه به رئیس جمهور نوشته بود و البته هیچ کدام آدرس نداشت ! احمدی نژاد توضیح داد که به خاطر آورده بود در کدام منطقه این نامه را دریافت کرده و با تلاش استاندار خراسان رضوی، این دختر پیدا شده و هزینه تحصیلش پرداخت شد!! تازه سایت خبری – نورچشمی فارس هم چیز دیگری است برای احمدی نژاد! (سوء برداشت ممنوع)

— توضیح عکس۱: هاله نور از خانم نیست و از سالن است

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.