سه گانه هاله اسفندیاری، کیان تاج بخش و رامین جهانبگلو

در دو شب متوالی سیمای جمهوری اسلامی، مستندی را تحت عنوان به اسم دموکراسی با مضمون اعترافات اسفندیاری، تاج بخش و جهان بگلو پخش کرد. این اعترافات – توضیحات که با مستندی راجع به انقلاب های رنگی جماهیر شوروی سابق همراه بود نکات جالبی را از دید مسئولان امنیتی ایران بیان کرد.
اول: جنبش دانشجویی برانداز است.
دوم: جنبش کارگری برانداز است.
سوم: روشنفکران براندازند.
چهارم: بستر ارتباطی سمیناری
پنجم: شبکه نخبگان

اگر در ساحت اندیشه و در داکترین امنیتی ایران، مبنای اتهام این سه نفر براندازی نرم است، لطفا توضیح دهند حمایت های همه جانبه ایران از حرب الله لبنان چگونه است؟ آیا حزب الله اکنون یک نیروی سیاسی – اجتماعی در عرصه لبنان نیست؟ آیا حزب الله اهرم های فشار سیاسی در ساخت قدرت لبنان ندارد؟ با این صغری نظری می توان مدعی شد که بعععله! ایران در لبنان به دنبال براندازی نرم است! یا به طور خیلی خیلی واضح در عراق. آیا مجلس اعلا و حزب الدعوه و حکومت کردستان مورد حمایت های ایران در سالیان متمادی نبوده اند؟ پس بر این اساس حکومت مالکی نتیجه انقلاب رنگی و نرم ایران است! که البته هست!!

همچنین است برگزاری سمینارهای متعدد متضاد با منافع سایر کشورها، مثل هولوکاست! یا فلسطین! که در کنار سخنرانی های رسمی، برادران کم و بیش گمنام دستگاه های اطلاعاتی با مدعوین که اکثرا اساتید دانشگاه هستند، ارتباط می گیرند و مدعوین نهایتا در کشورشان به طور رسمی نه به خاطر ارتباط به نیروهای اطلاعاتی ما بلکه به جهت سخنرانی در رابطه با هولوکاست محاکمه می شوند،  یعنی به آنها اتهام براندازی و جاسوسی نسبت نمی دهند.
به هر حال من نمی خواهم بگویم که اسفندیاری و تاج بخش چه اهداف داشته اند بلکه معتقدم نحوه عمل آن ها برای مدت هاست که در دستور کار سیاست خارجی ما هم قرار دارد و در مواردی منافع ایران و ایرانیان را تامین کرده است مانند پروژه عراق!

رامین جهانبگلواما در مورد رامین جهان بگلو و اتهام بررسی براندازی نرم. وقتی وی گفت که مطالعات تطبیقی در مورد انقلاب های رنگی در بلوک شرق و جامعه ایران داشته است، بیایید فرض کنیم که مثلا همین برادران گمنام این پروژه مطالعاتی را حداقل مطالعه می کردند، آن وقت حداقل در می یافتند که از دید یک روشنفکر وضعیت جامعه ایرانی چگونه است و چگونه می توان جامعه و براندازی! را تدبیر کرد.

در عوام نقل است: به یک ارمنی می گویند، نظرت راجع به صدور انقلاب چیه؟ می گوید: خیلی خوب اسسست! همش رو صادر کنید! آمریکایی ها هم به این خواسته لبیک گفته اند! همین
– – ذکر این نکته ضروری و بدیهی است که بخش های مستند این مجموعه تولید ایران نیست!!!!!!

جام ملت های آسیا با تخمه ریز آفتاب گردان فلسطینی! – بازار تهران

:: لینک: صیغه در قم، زیگ‌زاگ.  قابل توجه وزیر کشور
:: لینک: قوانین جدید راهنمایی و رانندگی، علی درخشی وبلاگ چاپ دوم

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.