هاشمی هاشمی! ما داریم میاییم!

۱. عکس: خودمبرای مجادله کامنتی کرده بودم ذیل مطلبش و اون هم برای من. بهتر دیدم شما هم آن را بخوانید:
من نوشتم:چندی پیش یکی از بزرگان برایم نقل می کرد : آقای جنتی به من گفت در کمیته تعیین صلاحیت اجتهاد خبرگان آقای هاشمی هیچ رایی نیاورده است اگر مجبور نبودیم ایشان را هم رد می کردیم. گفتم: به خاتمی هرچه خواستند تهمت زدند، هاشمی هم که از دایره انقلاب خارج است، قاعدتا مصباح می مونه و حوزه (ضه) اش.
او نوشت: در مورد بحث رد صلاحیت اجتهاد آقای هاشمی، اتفاقا بنده هم این مسائل را شنیده ام. و جالب اینکه یک بزرگی می گفت در همین جلسات مجلس خبرگان که بحث بر سر این مسئله بوده، صلاحیت آقای هاشمی را رد می کنند و هاشمی خطاب به آیت الله مومن از افراد برجسته ی شورای نگهبان می گوید: جنابعالی خود از شاگردان بنده بوده اید (در دروس مختلف)، چطور است که شما مجتهدید و من اجتهاد ندارم؟!
در مورد هاشمی و خاتمی و … منم موندم توی این انقلاب(از دید این آقایون) پس چه کسی خوبه؟ هر کسی که امام ازش تعریف کرده، شده خارج از اصول انقلاب و هر کسی که اصلا زمان امام نبوده یا حتی دشمن فکری امام بوده، شده رویش انقلاب!!!! (عکس: خودم)
پیوند مرتبط: هاشمی خاکریز اول

دانشگاه دانشگاه ننگ به نیرنگ تو!
۲. آقا لطفا توضیح دهید که فضای باز دانشگاهی و آزادی فقط در دانشگاه کلمبیا وجود دارد یا این که در اینجا هم هست؟… یکی از پیام های برخورد پر تنش دیروز دانشجویان با احمدی نژاد این است که تحریمی ها و حتی آرای خاکستری به اشتباه بودن استراتژی تحریم انتخابات ریاست جمهوری نهم رسیده اند. آرایی که آمدنشان سرنوشت دیگری برای کشور رغم می زد. به هر حال سیاست های دوگانه، دروغ پرداز و فریب کارانه سیاست مداران دولت نهم نتایج تندتر از این خواهد داد.
… خنده دار این که طرفداران دولت هم برای دفاع نماز جماعت خوانده و شعار دادند: الله اکبر! یا حیدر! یا حسین و …. شاید تصور می کنند معترضین به خدا و ائمه اعتراض دارند یا احمدی نژاد خدای ناکرده نماد خدا و ائمه است؟!
فیلم اعتراض با تشنج دانشجویان به احمدی نژاد   گزارش ها:  جهان: «مرگ بر دولت مردم فریب» ، «مرگ بر دیکتاتور» ، «دولت بی لیاقت استعفا استعفا» و « زندانی سیاسی آزاد باید گردد»   نوروز: دانشگاه تهران در روز سخنرانی احمدی‌نژاد به آشوب کشیده شد  انتخاب  گزارش تصویری
 ۲.۱  : تکمیلی (۱۸مهر): بعد از تشنج دانشجویان هنگام سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه تهران، موج دیدارهای دانشجویی کشور را فراگرفت و امروز آیت الله احمدی نژاد در دیداری صمیمانی با تمامی طیف های دانشجویی منتخب و بی ستاره دار (!) گفت: این دولت انتقادپذیر دولت ایران است .  برای همین رسانه های یکی یکی توقیف و فیلتر شدند و لابد به همین دلیل و صدهزار البته همین آزادی بیان بود که دانشجویان از تحصیل و اساتید از تدریس محروم شدند. و برای همین انتقاد پذیری بود که همسر سخنگو و ابوالمشاغل و یکی از ستاره های پرفروغ دولت دهان مبارک را باز و از این ور تا اون ور مملکت را دست نشانده آمریکا، اسراییل و می خواند و فحش خوار مادر به آنها می دهد. این هم انتقاد پذیری است، شک نکنید من و شما نمی فهمیم.
 الهام: همسرم مقالاتش را در آشپزخانه می نویسد، به او نگویید همسر سخنگوی دولت!
پیوند بی ربط: احمدی‌نژاد: دستاورد سفر به نیویورک به اندازه خدا بزرگ است

۳. SMSهای رمضانی: با پوزش از جمعیت نسوان
– طرح تعویض زنان فرسوده آغاز شد …. بازرگانی حاج یونس فتوحی
– طرح تعویض زنان فرسوده …. با ما تماس بگیرید…. w.w.w. فرسوده.com
– حاج یونس فتوحی اعلام کرد: به کوری چشم قدسی و بینندگان، هستی و دکتر بردیا را باهم می گیرم

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.