غدیریه

الیوم أکملت لکم دینکم وأتممت علیکم نعمتى ورضیت لکم الإسلام دینا…عید غدیر، عید اثبات حقانیت علوی مبارک باد

– اگر با دید نشانه شناسی به رسانه های مکتوب و تلویزیون نگاه کنیم، شباهت های زیادی می بینیم. با این وصف هر کدام از بخش های خبری صدا و سیمای ایران نظیری در مطبوعات پیدا می کنند.
خبر ۱۴: روزنامه اطلاعات
خبر ۲۰:۳۰ :روزنامه کیهان با همان مشی لجن پراکن و سطحی نگر و تخریبی
خبر ۲۱: روزنامه رسمی
خبر ۲۲:۰۰ روزنامه همشهری
خبر ۲۰ شبکه ۶: روزنامه حوداث قدیم


– حرکت خبرنگار عراقی در پرتاب کفش به بوش، یکی از شاهکارهای عراقی ها بود و قطعاً بهترین خداحافظی در حق بوش. بلافاصله هم بازی کامپیوتری آن درآمد: شما هم امتحان کنید و به بوش کفش پرتاب کنید!


خاتمی: به ناقد به عنوان برانداز نگریسته نشود    متن کامل
– حضور خاتمی در دانشگاه تهران و استقبال جدی دانشجوبان، خواب دولتیان را سخت برهم می زند و آرامش را از آنان گرفته و موج تخریب ها علیه خاتمی و اصلاح طلبان را شدت می بخشد. اگر به پذیریم که دانشجویان بخش  از نخبگان کشور را تشکیل می دهند، طرفداری جنبش های دانشجویی غیر دولتی! از حرکت اصلاحی نشان می دهد که برخلاف تصورها، کماکان نخبگان ایرانی، طرفدار اصلاحات به روش و منش خاتمی هستند. البته نظام مدیریتی این دولت، در چرخش و اصلاح نگرش جامعه نخبه، بیشترین تاثیر را داشته است. ظاهراً همان هایی که با نیامدن به پای صندوق ها، موجبات حضور احمدی نژاد در راس کشور را فراهم کرده اند، به اشتباه تاریخی خود پی برده اند.
خبرگزاری عنادورز فارس هم هیچگاه عنادش را با حرکت اصلاحات پنهان نمی کند، حاشیه های جالبی از حضور خاتمی در دانشگاه تهران نقل کرده است: “خاتمی قهرمان، برای حفظ ایران، امید ملت بمان”، “ممد خاتمی تو پینه دوزی، مملکت پاره شد باید بدوزی”، “ممد خاتمی برگرد به پستت، محمود احمدی برگرد به پستت”، “دانشجو دانشجو اتحاد اتحاد، خاتمی خاتمی اعتماد اعتماد”، “خاتمی پاینده‌، رئیس‌جمهور آینده”، “خاتمی خاتمی به عهد خود وفا کن، احمدی احمدی مملکتو رها کن”، “آزادی اندیشه، بی خاتمی نمی‌شه” و “نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر این دولت مردم فریب” سر می‌دادند.
گزارش تصویری از حضور خاتمی در میان دانشجویان: مهر فارس ایسنا ایلنا

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.