مناظره احمدی نژاد با میرحسین موسوی: شب پلشتی و پلیدی در صداوسیما

اول. بیستمین سال رحلت رهبر اخلاق، امام خوبی ها، حضرت روح الله تسلیت باد

دوم. ساعت ۶:۳۰ صبح است و چندلحظه ای بیش نیست که آمده ام. شب عجیبی بود امشب. در این شب دردناک تلویزیون ایران پرده ای در انداخت  از پلشتی و دروغ  و تمام رذایل اخلاقی. هیچگاه در باورم نمی گنجید که تخریب های گسترده دوره قبل ریاست جمهوری این بار از زبان بالاترین مقام اجرایی، به اشخاص و بزرگانی نسبت داده شود که اندازه  صد برابر قد احمدی نژاد برای پیروزی انقلاب و تثیب نظام زحمت کشیده اند. البته تلویزیون را یک بار دیگر چنین برهنه دیده بودیم: کنفرانس برلین که یادتان نرفته است. هنوز هم از شنیدن آن حرف ها در شوک هستم براستی هاشمی رفسنجانی، برگزیده امام و امت و رییس حساس ترین نهاد سیاسی کشور (خبرگان) خائن به نظام و انقلاب است؟

امشب هیجان موج میزد. از کوی دانشگاه تا میدان ولی عصر و ونک و تجریش و امام حسین و رسالت و…. همه و همه آمده بودند تا نشان دهند که هنوز اخلاق،‌متانت در این مملکت ارزش دارد مرز بین پلیدی، دریدگی  و خوبی و نکویی مشخص است. وای بر حاکم مردم که اخلاق اسلامی را این چنین با غیبت و افترا عرضه کرد. آورندگان احمدی نژاد چه پاسخی در درگاه خداوند دارند؟

اما، مهمترین پیام تجمعات مسالمت آمیز مردم چیست؟با واکنش امشب مردم به دروغ پردازی و هتک حرمت اشخاص و بزرگان نظام، آیا اقتدارگرایان عواقب تقلب و دستکاری در انتخابات را درک کرده اند؟

برخی از شعارهایی که در تجمعات مردمی داده شد: نصر من الله و فتح قریب ننگ بر این دولت مردم فریب/ دولت سیب زمینی نمی خوایم نمی خوایم./ دولت سیب زمینی تموم شد تموم شد / دکتر برو دکتر/  موسوی کروبی اتحاد اتحاد/ محمود بی هویت خجالت خجالت/ آزادی استقلال، شرکت در انتخابات/ احمدی احمدی تو دشمن ملتی/ احمدی حیا کن، مملکت رو رها کن/ بسیجی واقعی، همت بود و باکری

تعدادی از نیروهای سازمان دهی برای احمدی نژاد شده و با حضور برخی  هواداران اجاره ای به صورت پیاده نفری ۳۰ هزار تومان و با ماشین ۵۰ هزار تومان ، در تیپ های غیر متعارف و بی حجاب، دور میدان ولی عصر می چرخیدند و علیه میرحسین موسوی شعار می دادند، از سوی دیگر میدان نیز هواداران میرحسین شعارهایی در حمایت از وی سر می دادند.

طرفداران احمدی نژاد: موسوی بی غیرت نمی خوایم نمی خوایم/  چیز چیز ، چیز چیز، حرف زدن هم بلد نیست / اکبرشاه اکبرشاه اکبر شاه، بگو/ بچه های هاشمی، مفسد اقتصادی

فیلم واکنش دانشجویان ساکن در کوی دانشگاه تهران به دروغ پردازی های احمدی نژاد در مناظره (هتاکی) با میرحسین موسوی

هواداران احمدی نژاد علیه میرحسین موسوی شعار می دهند، میدان ولی عصر، ساعت ۲ بامداد ۱۴ خرداد

نیروی انتظامی در تجمعات دیشب و بامداد امروز بیشتر نقش نظم دهنده داشتند و در برخی موارد مانع برخورد موتور سوارها و لباس شخصی های  حامی احمدی نژاد با سایرین می شدند که گهگاه با واکنش مردم مواجه می شد: نیروی انتظامی تشکر تشکر.  سئوال این است که اگر شرایط چنین پیش نرود آیا نیروی انتظامی بازهم دستور به شکیبایی خواهد داشت؟

پیشنهاد می کنم حتما کامنت ها و نظرات   مردم در  سایت آینده سایت آینده ۲ تابناک عصر ایران و قلم را در باره مناظره میرحسین موسوی و احمدی نژاد بخوانید.

به گیرنده های خود دست نزنید، روان نبودن متن از کم خوابی نویسنده است

بعد از انتشار تصاویر استقبال ژاک شیراک از سید محمد خاتمی و افشای دروغ پردازی رییس دولت نهم، رسوایی دیگری برای احمدی نژاد: یک سخنگوی وزارت خارجه بریتانیا گفت که در جریان بازداشت ملوانان بریتانیایی و سپس آزاد کردن آنها توسط ایران که در سال ۲۰۰۷ رخ داد، هیچ عذرخواهی از سوی دولت بریتانیا صورت نگرفت.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.