احمدی نژاد؛ پایبندی به کدام اصول؟

خون کشته شدگان، جراحات مجروحین سرکوب های خشونت آمیز و رنج بازداشت های فله ای فعالان سیاسی و رسانه ای که معترض به نتایج مهندسی شده شمارش آرا و اتهام احمقانه برنامه ریزی انقلاب مخملین هستند هنوز بر جان خسته جامعه تازه و جاری است.

هم آغوش دیکتاتور: احمدی نژاد-قذافی
هم آغوشان دیکتاتوری: احمدی نژاد-قذافی

در این ایام غمبار، خبری دیگری در رسانه ها مطرح شد که خود عیان کننده عدم پایبندی دولت مهروز نهم و رییس دولت دهم به اصول است: احمدی نژاد در آغوش قذافی ملعون آرام می گیرد!

این هم آغوشی با رهبر ملعون و دیکتاتور مشهور جهان در حالی صورت می گیرد که بر اساس نص نظر صریح امام راحل، هرگونه توسعه روابط  (سیاسی-اقتصادی-اجتماعی-فرهنگی) با رژیم خودکامه و در راس آن جنرال معمر قذافی منوط به روشن شدن وضعیت و سرنوشت امام موسی صدر است.

حال سئوال اساسی از رییس دولت مدعی اصولگرایی این است که آیا شما و ایادی امنیتی و سیاست خارجی دولت، اطلاع تازه ای از سرنوشت رهبر برجسته جهان تشیع امام موسی صدر، پیدا کرده اید که مردم از آن بی اطلاعند؟

اگر چنین است که نشان می دهد به رغم شعارها، کماکان مردم محرم حکومت نیستند که از چنین مسئله مهمی بی خبر نگه داشته شده اند و اگر هم که در زمینه پیگری پرونده ی ربودن امام  موسی صدر به دست رژیم دیکتاتور لیبی و معمر قذافی کاهلی کرده که قطعاً کرده اید،  با نادیده گرفتن نظر صریح امام و رهبری اقدام به گسترش روابط کرده اید که بدتر. البته نمی دانم پنهان کاری از مردم بدتر است یا لاابالی گری در اصول.

امام اخلاق و رهبر فرهمند
امام اخلاق و رهبر فرهمند

پی نوشت: در روزهای گذشته که با دوستان در این زمینه بحث بود پیشنهاد شد در مقابل سفارت لیبی در تهران، تجمعی اعتراضی به شیوه ای مدنی و مسالمت آمیز با حضور فعالین دانشجویی، اجتماعی و دوستداران و حامیان امام موسی صدر و اندیشه هایش برگزار کنیم اما واضح است که در این فضای امنیتی و نظامی چه بر سر تجمع کنندگان می آورند و حتما تجمع مقابل سفارت رژیم لیبی را در راستای انقلاب های مخلمین و رنگین کمانی ارزیابی می کنند.

پیوندهای مرتبط
پیام تبریک قذافی ملعون به احمدی نژاد
سفر احمدی نژاد به لیبی بدون هیچ توضیحی لغو شد

احمدی نژاد: امروززمان  تقویت بیش از پیش همکاری های ایران و لیبی است

عکس: معاون اول احمدی نژاد در آغوش قذافی

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.