فتح الفتوح دادگاه مشروعیت زدا

شادی‌ام بی‌شمار، دردم اما یکی ست
اعتراف می‌کنم، آسمان قهوه‌ای ست
جنگ بی‌اعتراف، آه جنگ بدی ست
اعتراف می‌کنم؛ سبز رنگ بدی‌ست
آن‌که از عشق گفت، هرزه مرد بدی‌ست
اعتراف می‌کنم، عشق درد بدی‌ست …  میثم یوسفی

پرده ی چهارم دادگاه فعالان سیاسی برگزار و عیان شد کماکان هدف کسب مشروعیت برای احمدی نژاد است. تصاویر این دادگاه نشان داد که چهره های مقاومی که زندان های شاه را پشت سر گذاشته اند کماکان مقاوم هستند. جالب تر از همه این که عکس های بهزاد نبودی، او را چون خورشیدی فروزان و خستگی ناپذیر نشان می داد. التقاط جرم های اقتصادی به کیفرخواست های سیاسی نشان داد که هنوز جریان اقتدارگرا نتوانسته اند مدرکی دال بر ارتباط فعالان اصلاح طلب با سناریوی اولشان یعنی ارتباط با بیگانه پیدا کنند.

در پرده ی چهارم دادگاه هدف این است که چهره ی هاشمی رفسنجانی به واسطه فعالیت های پسرش مهدی، خراب شود و این دقیقاً همان سناریوی است که در ایام انتخابات توسط خود احمدی نژاد شدت گرفت: تخریب هاشمی؛ حذف اصلاح طلبان.

از نکات خوب زندان/سئویت اوین هم تبدیل شدند کتر  سعید حجاریان به حضرت آیت الله شیخ سید سعید حجاریان است: نظام ولایت فقیه مشروعیت خود را از ناحیه مقدسه امام زمان (عج) می گیرد وبدین لحاظ حکم ولی فقیه شعبه ای از ولایت رسول اکرم (ص) می باشد. .. دقیقا همانند صحبت های محمد یزدی درست بعد از خطبه هاشمی رفسنجانی.. پیشنهاد می کنم برای این که همه ی مردم ایران به بلوغ فکری مورد نظر مقامات برسند، کوپن هایی به شکل سهام عدالت طراحی شود و ما هم به صورت زمان بندی شده طبق سهام عدالت اوین، به این دانشگاه مراجعه و مورد ارشاد فکری قرار بگیریم.

چهره ی خندان محمدرضا جلایی پور هم از جذابیت های این دادگاه بود. فاطمه شمس همسر وی در یادداشتی در وبلاگش، پرده ناتمام، در این باره چنین نوشت: محبوب مومن و همراهم: امروز ایمان آوردم که تو نفس مطمئنه‌ای! نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم! آنقدر آرام و مطمئن بودی که انگار کوچکترین غمی از آن همه پرده‌دری بر دلت ننشسته بود. همه چیز در نظرت لهو و لعبی بی‌مقدار و پست بود.

به نظرم محسن صفایی فراهانی هم تقاص حضور در کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال را می دهد.

گزارش تصویری از دادگاه چهارم توسط ارگان اینترنتی  اقتدارگرایان ۱ و ۲

جمله ی کلیدی// در گذشته: انقلاب فرزندان خود را می بلعد! حال:  هر انقلابی به فرزندان خود تجاوز می کند

برادر دُر افشان، منصور ارضی در جدیدترین پرتو افکنی خود ابراز کردند: هر سحر موسوی و کروبی لعنت‌الله علیهما را لعنت کنید.

فریبا پژوه روزنامه نگار سیاسی
از ۳ روز پیش دستگیر و به زندان اوین منتقل شده است.
پژوه را از ابتدای تاسیس ایلنا می شناختم.

خبرنگار فعال و پر ارتباطی است. امیدوارم به زودی آزاد شود.

دسته‌هادسته‌بندی نشده