ارتباط با آمریکا

اول- خیلی خوب است که این بار کفن پوشان و متحصنین به نهاد ریاست جمهوری حمله نکردند و فریاد و فغان واسلاما و انقلابا سر ندادند و فهمیدند که می شود با شیطان بزرگ هم مذاکره کرد و آب از آب تکان نخورد. این از همان ویژگی هایی است که فقط روسای دولتی از جنس احمدی نژاد دارند. در ساخت سیاسی کشوری مانند ایران، تنها چنین رییس دولت هایی می توانند چنان کنند که دیدیم. در این ساختار است که سید محمد خاتمی که هیچ،  هاشمی رفسنجانی هم نمی توانست این فعالیت های دیپلماتیک را انجام دهد دلیل آن البته نزد اهل بصیرت روشن است. بر این اساس که حتی تامین سوخت هسته ای که پیشتر در زمان سید محمد خاتمی به عنوان پیشنهاد مطرح بود، طرحی ذلیلانه است و همین طرح در زمان دولت احمدی نژاد، طرحی عزت مندانه. این هم از مزایای سیاست دوگانه است.

به هر حال باید از رییس احمدی نجاد و حمایتی که برای  حل مشکل روابط ایران و آمریکا می شود، تشکر و آرزو کرد این مذاکرات در راستای منافع بلند مدت مردم ایران و جمهوری اسلامی باشد.   همچنین لازم است از برادر حسین کیهان ساز! و کلیه کفن پوشان و متحصنین مقیم تهران و قم هم به پاس این خاموشی سپاس و قدردانی شود و از خانواده محترم رجبی

به نظرم با توجه به بیانیه آخر میرحسین موسوی که تاکید می کند: اخیرا گروهی از اساتید ایرانی مقیم خارج در نامه‌ای ضمن تشریح برداشت خود از راه سبز امید هر چیزی که منافع ملت ایران را تامین کند هدف این جنبش معرفی کرده بودند..  باید تمام جریان های سیاسی از اصلاح طلب و اصولگرا از این مذاکرات حمایت کنند.

دوم- بعد از حلال شدن تجاوز در برخی جاها، مثل کهریزک به تازگی نیروی انتظامی همان ناجا یا پلیس، نزدیکی زن و مرد نامحرم را نیز که پیشتر حرام بود، حلال اعلام کرده است.

سایر عکس ها رو خود ببینید

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.