جمله تاریخی

اول. منصور ارضی که زمانی نزد مردم آبرویی داشت به تازگی افاضاتی فرموده اند تاریخی – فلسفی: سیاست ما عین مداحی ماست. طبیعی است از آن جایی که مداحان ما در اوج ایمان و تهذیب نفس و مکارم اخلاقی هستند، پس سیاست ما هم چنین است که می بینیم: دروغ و تهمت است که چون آب نبات از دهن سیاسیون و روحانیون  فوران می کند. واقعا جمله تاریخی و صحیحی گفت است این منصور ارضی.

به نظرم یکی از اهداف مستتر در جمله تاریخی مرحوم مدرس «سیاست ما عین دیانت ما» این است که هر چقدر دین داریم همانقدر هم سیاست مداریم

فریبا پژوه بعد از 4 ماه بازداشت موقت! آزاد شددوم. فریبا پژوه که ۳۱ مردادماه برای سئوال و جوابی ساده احضار شده بودبعد از ۴ ماه بلاتکلیفی عصر امروز با فراهم کردن وثیقه! آزاد شد. صبر و استقامت وی ستودنی است. در حالی که فریبا پژوه به خانواده اش گفته بود به یک جلسه سئوال و جواب کوتاه احضار شده است با یک قرار بازداشت دوماهه روبرو شد که برای دو ماه دیگر نیز تمدید شد که تا ۲ دی ماه به طول انجامید.
فریبا پژوه که یک ماه اول بازداشت‌اش را در یک سلول انفرادی که گذرانده بود و در معرض اتهامات گوناگون بوده در نهایت با وضعیت بلاتکلیف روبرو شد و در آخر با اتهام کلی تبلیغ علیه نظام پرونده اش به دادگاه ارسال شد.
خانواده این روزنامه نگار بارها از بلاتکلیفی پرونده فرزندشان و عدم اجرای دستور آزادی  بازپرس شعبه انتقاد کرده بودند.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.