آقای وزیر دولت اصولگرا! در لیبی به دنبال چی می گردید؟

هنوز دولت مهرورزان در دوره نهم، پایدار نشده بود که موج دیده بوسی و هم آغوشی مسئولان آن با ربایندگان “امام موسی صدر”، “رهبر ایرانی شیعیان لبنان و مقاومت اسلامی، مظهر وحدت اقوام و طوایف لبنانی و نماد گفت وگوی ادیان ومذاهب توحیدی”، همه جا را در نوردید.

از انتشار عکس های رییس دولت، معاون اول و وزیر امورخارجه اش در آغوش سرهنگ قذافی، دیکتاتور بزرگ معاصر و رباینده امام موسی صدر، چنین برآمد که اگرچه این دولت دم از اصول انقلابی می زد اما از اصول جز پروپاگاندای تبلیغاتی و شعارهای عوام پسند چیز دیگری نمی خواهد.

مگر آقایان مسئول نظر “امام خمینی” بنیانگذارجمهوری اسلامی درباره رابطه با لیبی را فراموش کرده اند که اینگونه مشتاقانه رهسپار لیبی می شوند!؟ مگر امام عزیزمان نبود که اجازه ملاقات با قذافی را ندادند و فرمودند “تا وضعیت آقا موسی روشن نشود وی را نمی پذیرم”

آقای وزیر خارجه دولت آقای احمدی نژاد! چه کرده اند در این مدت برای استیفای حقوق ایرانیان! مگر آقایان نتیجه باج دادن های متعدد به لیبی برای همراهی اش در پرونده انرژی هسته ای را ندیده اند؟ چه شده است که دوباره هم آغوش لیبی شده اند؟ چرا عزت ایرانیان را فدای کم کاری خود می کنند؟

آقایان حتی دستاورد دولت اصلاحات و بررسی کمیته ویژه مجلس هفتم در خصوص روشن شدن پرونده ربایش امام موسی صدر را نتوانستند حفظ کنند. در زمان دولت اصلاحات هنگامی که نظام دیکتاتور لیبی و شخص معمر قذافی به دنبال سوء استفاده از وجهه بالای بین المللی ایران و محبوبیت شخص سید محمد خاتمی و معامله برای تطهیر و دست شستن از ننگ ربایش امام موسی صدر بود، عزت ایرانی اجازه چنین کاری را نداد و حالا شاهدیم بدون روشن شدن ذره ای از ابعاد این جنایت انسانی، دولت مدعی اصولگرایی با دیپلماسی موفق در بولیوی، بورکینافاسو، کومور و کلی نقطه ی دیگر در نقشه جهان، چنان از ارتباط گسترده با لیبی دم می زند که گویی ۳۱ سال سایه این ربایش بر روی روابط ایران و آن کشور نبوده است.

اربابان دولت اصولگرایی تغافل می کنند و به خاطر مبارک نمی آورند هدف از ربایش امام موسی صدر به دست رژیم منحوس لیبی، چیزی جز ضربه زدن به انقلاب شکوهمند اسلامی و نابودی آرمان فلسطین نبود؟ نقش موثر رژیم لیبی در ترور دکتر فتحی شقاقی بنیان گذار جهاد اسلامی فلسطین در سال ۱۹۹۵ از خاطر مسئولین محترم سیاست خارجی دولت نهم و دهم رفته است؟ چرا مسئولین دولت بر جاسوسی لیبی برای آمریکا از فعالیت های هسته ای ایران سرپوش می گذارند؟

بدیهی است آنانی که تمام نیروهای انقلاب شکوهمند اسلامی را غیرخودی و وابسته به بیگانگان می دانند، برای جبران عقب ماندگی سیاسی خود، دست به دامان دیگران می شوند و و چه کسی بهتر از جنرال معمر قذافی! که نه ثبات اخلاقی دارد و انسجام سیاسی!

دوست داران امام خمینی و امام موسی صدر تأکید دارند: برای عزت مندی نمی توان، چشم بر روی واقعیت ها بست و برای کرامت انسانی نمی توان از جنایات به راحتی گذشت. انتظارما از مسئولان این است که همان طور که ارتباط با کشورهایی مانند آنچه ذکر شد، اولویت دارد، روشن شدن سرنوشت امام موسی صدر و شکایت از ربایندگان معروف! معظم له در محاکم بین المللی نیز اولویت ویژه پیدا کند.

آقایان! ” بزرگان ما”، “عزت ما” را می سازند! نه عکس گرفتن با جنایتکاران تاریخ اسلام!

سید صادق حسینی

دسته‌هادسته‌بندی نشده