چه کسانی به دنبال عصبانی کردن رهبری هستند؟

السلام علیک یا رسول الله یا حبیب الله یا محمد مصطفی (ص).. السلام علیک یا حسن مجتبی (ع).. وفات پیامبر رحمت و رافت و مهربانی محمد مصطفی و فرزند بزرگوارش تعزیت باد

در اتفاقات پس از انتخابات اخیر ۲ گروه عمده با ۲ هدف متفاوت به دنبال عصبانی کردن آیت الله سید علی خامنه ای رهبری جمهوری اسلامی هستند. گروه اول اقتدارگرایانند که به دنبال انحصاری کردن ارتباطات رهبری، حذف سایرین و پنهان کردن ناکارآمدی دولت هستند  و گروه دوم: خارجیان و خارج نشینان

اقتدارگرایان که بعد از انتخابات مجال بیشتری یافته اند، در تلاشتند تا بتوانند رهبری را متقاعد کنند برای حل بحران کافی است با تمام فعالان سیاسی  و گروه های مرجع که مانند خودشان فکر نمی کنند برخورد شود تا هم دامنه اعتراضات وسیع و عمیق نشود هم بتوانند رقبا را برای مدت طولانی از صحنه به در کنند و از سوی دیگر بر روی ناکارامدی و بحران مشروعیت ناشی از آن سرپوش بگذارند.

اما گروه دوم خارجیان و خارج نشینان که با اصل انقلاب و هویت اسلامی و دامنه نفوذ آن، دشمنی دارند در تلاش هستند که با بهره برداری از برخی اتفاقات و فراهم شدن بستر گذر از رهبران سیاسی معترض داخلی و انحراف خواسته های شرعی و قانونی مردم ، نشان دهند که اولاً: حکومت دینی مورد نظر امام خمینی، کارآمد نیست و نتیجه اش استبداد است و ثانیاً با افزایش فشار تبلیغاتی بتوانند چهره ای خشونت طلب از حاکمیت ایران بسازند و منافع خود را تامین کنند.

در این سیر است که گروه داخلی پاس می دهد و خارجیان و خارج نشینان آبشار می زنند.

پس نوشت: چقدر خوب بود دوستان نادان جمهوری اسلامی را در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن توجیه می کردند که به رهبران سیاسی اصلاح طلب، تعرض نکنند، و جمهوری اسلامی و نظام را منحصر به خود نکنند.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.