خاتمی ممنوع الخروج شد؛ فرزند فاضل، متعهد و با تقوای امام

عصر پنج شنبه بود که خبر ممنوع الخروج شدن خاتمی را دیدم.  هنوز هم در بهت و حیرتم که نظام  و حاکمیت چگونه هزینه  ها و بازتاب های سنگین و منفی این حرکت را می پردازد. مگر نه اینکه رهبری  نظام ، مدام بر وجود  سلیقه های مختلف تاکید می کنند. این است اجرای نظر ایشان؟ ب

واقعاً این نحوه برخورد با رییس جمهور دو دوره ایران اسلامی است که نقدهای منصفانه، مجدانه و دلسوزانه از وضعیت کنونی ایران دارد؟ این است پاسخ فرزند فاضل، متعهد و با تقوای امام؟ ه نظرم این کار بدون هماهنگی به مقام معظم رهبری انجام شده است و دولت به تنهایی این تصمیم را گرفته است.

به روز رسانی: عجیب است با گذشت چندین ساعت از انتشار گسترده داخلی و بین المللی خبر هیچ کدام از خبرگزاری های ایرانی این خبر را منتشر نکرده اند. خدا کند این خبر راست نباشد.

متن خبر: از سفر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، رئیس‌‌جمهوری سابق کشورمان به ژاپن جلوگیری به عمل آمده است. یک منبع مطلع با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، گفت:«قرار بود امشب سیدمحمد خاتمی برای شرکت در اجلاس سالانه شورای تعامل در زمینه خلع سلاح هسته‌ای عازم هیروشیمای ژاپن شود.»

اولین واکنش خاتمی به ممنوع الخروج شدنش: متأسفیم که طی ماه‌های گذشته به جای تلاش برای همبستگی ملّی بیشتر جریاناتی در جهت ایجاد افتراق و تشدید کینه‌ها و بدبینی‌ها و حذف و دفع بخش‌های مهمی از جامعه کوشیده‌اند. /ملاک وحدت و همدلی حرکت در چارچوب قانون اساسی و تأمین منافع و مصالح ملّی است /کسانی هستند که مانع تغییر فضا به سوی همدلی می‌شوند/بزرگترین ظرفیت ایران در عظمت، هوشیاری و آگاهی ملّت شریف آن نهفته است./  جمهوری اسلامی بدین معناست که در آن هم مردم مبنا و محورند و هم ملاک و معیار رابطه میان اعضاء جامعه بخصوص حکومت و مردم، ارزش‌های اسلامی و معنوی به خصوص عدالت و اخلاق است. در این مدت سی سال نیز این ملّت بزرگ علی‌رغم همه مشکلات درونی و بیرونی گامی از اهداف مورد نظر واپس ننهاده است و هر هزینه‌ای را نیز برای تأمین خواستهای بلند خود پرداخته است.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.