غسیل الهور

سردار هورشهید بزرگوار علی هاشمی از جمله سرمایه های اجتماعی کشور است که از بعد از گذشت سال ها گمنامی، چنان چهره اش تابان می نماید که همه را تحت تاثیر قرار داده .  رجعت پیکر پاکش در ایام فاطمیه و نکوداشتی چنین بی بدیل، بی گمان پاسداشت کمترینی است از مجاهدت های کم نظیر سردار هور.. و چه بسیار داریم چنین مجاهدینی که برای تامین امنیت و منافع ملی ایران، گمنام زیستند، گمنام شهید شدند،تهمت خوردند، و گمنام در اسارت به سر می برند.

و مدعیان چه می کنند با ارزش ها! جز این که از بلندگوهای خود، تخم نفرت و خشم می پراکنند و همسنگران سابق و یاران انقلاب را طلحه و زبیر می خوانند و خود را وارث همه خوبی ها و دیگران را وارث همه شرها می دانند. آیا این است اسلام انقلابی! والله که جفایی است به دیانت و اخلاق.

عکس های علی هاشمی در دفاع مقدس

گزارش تصویری از تشییع پیکر پاک سردار هور، علی هاشمی در اهواز:  مهر ایسنا۱ و ۲ فارس

غلامعلی رجایی: برای برادرم علی،که ۲۲ سال بی نشان بود!
روایت خواندنی علی شمخانی از سیدالشهدای سرداران گمنام

حاشیه تشییع پیکر شهدا و شهید علی هاشمی در تهران: حمله الله کرم به قالیباف: شما که می‌خواستی خلبان ایرفرانس باشی جایت همان فرانسه است/ به صحنه بیایید و از جلوگیری‌ها دست بردارید.و الا همان گفته زیبای استاد عزیز ما(منصور ارضی) که شما را به عمر سعد تشبیه کرد و گفت که عمر سعد به در و دیوار می‌زد تا اگر به گندم ری نرسید حداقل به جوی آن برسد، در مورد شما صدق خواهد کرد. ولی بدانید این راهی که می روید راهی نیست که حتی جوی شهر ری هم به شما برسد.(تکبیر حضار)

کامنت من در وبلاگ جنگی که بود، جنگی که هست پیرامون این حوداث رسم نامهمانی: بسم الله.. داستان حاج حسین الله کرم داستان هوی نفس است که رنگ دیانت و بوی معنویت می دهد… داستان همان برخورد های خشن ابتدای دهه ۷۰ است که جرقه آن از جلوی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران بعد از نماز جمعه روشن می شد و به خیابان ها می کشید و جلوی سینماها.. داستان رویگردانی جوانان مخلص و درد دین داری بود که با این برخوردها در مقابل سایرین دستشان خالی می شد.. داستان تندروی هایی است که امروز به روشی دیگر ادامه می یابد برادر… کیست که نداند برادر حاج حسین الله کرم چه بر سر ارزش های جامعه و دفاع مقدس نیاورده است… کیست که بداند و دردمند نباشد از تیم سردار انصار حزب الله که چگونه اهل … بازی هستند، پشت موتور در راه هیات… برادر کیست که نداند هرگاه فضای جامعه به سمت تعامل و نقد اشتباهات مسلم دو طرف در بعد از حوداث تلخ انتخابات و یافتن راهی به سوی پایدارتر شدن و کارامد تر شدن جمهوری اسلامی عزیز بر می دارد، چگونه برادران کفن پوش و موظف فضا را احساسی می کنند تا آن دیگر جوان احساسی ناراضی، چنان راهی برگزیند که می دانیم و چنان شعاری دهد که همه را ناراحت کند… برادر چرا خودمان را گول می زنیم. حاج حسین های الله کرم در طول تاریخ ایران همواره بوده اند و قضاوت تاریخ در برابرشان مشخص. مهم آنانی هستند که در زیر فشار تهمت ها و دروغ ها و دشنام ها، ماندند و کاری حسینی کردند و مگر نه این که حسین را کشتند چون از دین جدش خارج شده بود.. و مگر نه این که امروز مدعیان داریم از جنگ، که از سرداران سربلند دفاع مقدس، سر خود را بالا می گیرند و در منابر مسخره می کنند سردار مسلم جنگ، آقا محسن را… برادر! داستان، داستان هوی نفس است و نفس قدرت.. باقی ارواح پاکی است که بازیچه حضرات می شوند.. والعاقبه للمتین یا اولی الابصار

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.