مُلئَت بُطونکم مِنَ الحرام؛ شکمتان از حرام پر شده

آیا در میان این جوانان حتی یک آزاده نیست؟

غلامعلی رجایی: خرداد عجب ماه عجیبی است. به همه حوادث تلخ وشیرین آن  شکسته شدن حرمت حرم امام خمینی هم اضافه شد .

هنوز خیلی از سکته منجر به ارتحال یار دیرین امام مرحوم آیت الله توسلی که با دور اندیشی خاصی  در اعتراض به مهجور ماندن  خط امام  که گویی این روزها را می دید وخروش بر می آورد نگذشته است که حرمت امام باز شکسته شد.

کاش توسلی های دیگری هم پس از این رویداد تلخ سکته می کردند..تا  شایدعاملان وآمران این حوادث تلخ بخود آیند.

دیروزدیدن آن همه جسارت سازماندهی شده  لباس شخصیهای جوان به نوه امام  که تجمع یکجا وشعارهای هماهنگشان در جلوی جایگاه آن هم در حضور رهبری بیانگر همه چیز بود دل همه را به درد آورد.

من  اما، بر خلاف بعضی که با دیدن این واقعه یا گریستند و یا از شدت خجلت سر به زیر افکندند  ازدیدن این حادثه بدون کمترین احساس تاثری با خود گفتم اگر چه این حریم نباید شکسته می شد اما آنچه در پرده بود از پرده برون افتاد .

امروز یکشنبه است و دو روز از این حادثه تلخ گذشته است. آقای احمدی نژاد بعنوان کسی که سوگند خورده از حریم شهروندان پاسداری کند وخود شاهد این حرمت شکنی بوده است اگر از این پیش آمد تلخ رنجیده است چرا دستور برخورد با آشوبگران وغوغاسالاران وکشف دستهای پنهان طراحان این حادثه را نمی دهد؟

اگر اراده ای مبنی بر برخورد با حریم شکنان باشد رسیدگی به این امر برای وزارت اطلاعاتی که ریگی شرور را از آسمان غیر ایران به ایران می آورد وبر دستانش که بخون آلوده است دستبند می زند کار چندان  مشکلی نیست. چرا وزیر محترم اطلاعات در این زمینه ساکت مانده است واز خود عکس العملی نشان نمی دهد؟

خوشبختانه به دلیل حضور دوربینهای صدا وسیما در ضبط مراسم  سالگرد ارتحال امام فیلم تصویر آشوبگران کاملا موجود است. آیا فرمانده ناجا در این رابطه برای شناسایی آشوبگران وظیفه ای  احساس نمی کند که تا کنون در برابر این حرمت شکنی سکوت اختیار کرده است ؟

شب حادثه در مسجدامام خمینی  در شهرک  شهیدمحلاتی تهران پس از نماز مغرب وعشا نشریه ای بین نماز گزاران توزیع شد که در آن از خوانندگان خواسته شده بود با حضور  در مراسم  نماز جمعه در حرم امام به هنگام حضور سید حسن خمینی بطور هماهنگ شعاری را سر دهند واز اوبخواهند به خط امام بر گردد!

ومن از ته دل دعا می کنم کسانی که در روزهای متمادی با آنها کار سازماندهی شده ای شد تا با حضور در این صحنه فضاحت بار به خیال خام طراحان حادثه درس عبرتی به نوه امام بدهند تا این همه از تحریف خط امام سخن نگوید اندکی مانند حضرت حر با خویشتن خلوت کنند  ودیده ها وشنیده های خود را از محافل گردانندگان  وکارگردانان این آشوبها بیان نمایند وبا معرفی افراد کلیدی وطراحان اصلی این ماجرا وبیان آنچه را که شاهد آن بوده اند دل امام را شاد سازند..

آیا در میان این جوانان حتی یک آزاده نیست؟

من تردیدی ندارم این اتفاق خواهد افتاد و به زودی به عنایت ودعای امام خمینی،دستهای پنهان دراین حادثه آشکار خواهند شد.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.