سردار سَرت سلامت؛ رییس ستاد مشترک سابق سپاه ممنوع التصویر شد

کسی نیست که خاطره ی دوران دفاع مقدس را در ذهن نداشته باشد و نام حسین اعلایی به گوشش نخورده باشد.
دکتر حسین اعلایی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی تبریز، دانشجوی مبارز دوران ستمشاهی، از اولین نیروها و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده قرارگاه نوح، موسس نیروی دریایی سپاه در دروان جنگ، فرمانده ستاد مشترک سپاه، معاون وزارت دفاع در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و از کارشناسان و تحلیل‌گران ارشد راهبری ایران چندی است در شبکه خبر صداوسیمای دولتی، ممنوع التصویر شده است.
طبیعی است صداوسیمایی که بیشترین نقش را در بدبینی مردم به نظام و  رویگردانی مخاطبان به رسانه های خارجی  دارد و کمترین کارایی را در ابهام زدایی از چالش های سیاسی روز دارد، آن چنان در دام افراط گرایی بیفتاد که سرمایه های اجتماعی نظیر سردار سرافراز حسین اعلایی را هم نتواند تحمل کند و با ممنوع التصویر کردن چنین چهره هایی، بخت خود را بیش از پیش از دست بدهد.
عزت الله ضرغامی و مدیرانش که به سبب اجرای سیاست های نخ نما و استالینیستی، هر روز بخش بیشتری از مخاطبان و سلائق را از دست می دهند در حالی خود را رسانه ی ملی می نامند که این رسانه بیش از هر زمان دیگری از سلیقه ها و آرای مختلف خالی می شود و در دام منافع گروهی و حزبی می غلطد.
از سوی دیگر صداوسیما و رسانه های دولتی ایران که عنوان اسلامی را هم یدک می کشند، هر روز بیش از گذشته از اسلام و اخلاق دور می شوند و با فراهم کردن بستر اتهام زنی، هر روز بیش از گذشته به سلف های کمونیستی و غربی خود نزدیک می شوند..
ممنوع التصویر کردن چهره هایی نظیر سردار اعلایی نشان می دهد که سقف اعتماد رسانه های دولتی به مردم چقدر پایین آمده و محدود شده است.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.