خدایا نور عنایت کن

اول. از عنایات خدا و کرامات اجداد، صاحب فرزندی شدیم. البته من قصد نداشتم که تا روز تولد اطلاع رسانی کنم اما خبر توسط خانم یکی از دوستان لو رفت به قول معروف قرار شد بین خودمون چهل-پنجاه میلیون بماند! وقتی از ورزش آمدم و مویابل را دیدم حجم زیادی از تماس ها و پیام ها را داشتم از دکتر امین حاج اقا بزرگی تا عباس آقا دوماد صالحی نژاد و صالح ربیعی و شیخنا محمد یزدانی، نکته جالب این بود که غیر از عباس تمامی دوستان در  مذمت کیفیت و جنس چینی سخن گفته بودند و تجارب عیان می کردند!

فردای آن روز هم که مصطفا را دیدم، انصافاً مهربانانه و در کمال ادب تبریک گفت. هرچند که بنده خدا حکم آخرین گام های یک محکوم به اعدام را دارد و ایامی بیش تا پایان فراغتش نمانده. البته ما که دعا می کنیم عاقبت به خیر شوند و به قول لبنانی ها: خیر ان شاء الله.
اما قلباً دوست داشتم که این خبر همزمان با تولد این مولود مبارک، منتشر شود، درست بر عکس همسر مکرمه که معتقدات دیگری داشت. حالا که خبر منتشر شده، آرزوی های خوب از جانب شما خواستارم.

دوم. رییس جمهور در جمع فرماندهان بسیج گفت: همه شاخص های اقتصادی رو به بهبود است غیر از تورم! شما که صاحب عقل سلیم هستید بگویید چطور می شود همه شاخص ها رو به بهبود باشند و تورم نباشد. مگر این شاخص ها جدا از هم محاسبه می شوند و در دنیای مفردات سیر می کنند؟

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.