ماجرای مشکوک پاره کردن عکس امام و آغاز مرحله دستگیری میرحسین موسوی و مهدی کروبی

سناریو سازان جریان اقتدار گرای استبداد، فصل جدید کار خود را با ماجرای پاره کردن عکس امام خمینی، رهبر فرهمند جمهوری اسلامی، بستن و فیلترینگ رسانه ها آغاز کردند. صدا و سیمای ننگین، آتش آن را روشن کرد و جریان های مشخص کفن پوش دامنه ی آن را گسترده کردند و خطبای آتشین دهان فرمان دادند که بگیرید و ببندید. چنین شد که طرح بازداشت میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی وارد مرحله نهایی خود شد تا به زعم حضرات  بتوانند اعتراضات را جمع کنید.

بدیهی است به جهت انباشت سئوالات اساسی مردم، فجایع و اتفاقات بعد از انتخابات، بازداشت  میرحسین و کروبی ها نه تنها جمع کننده که کاتالیزور شعله ور شدن آتش اختلافات است. ستاد اقتدارگرایان این بار در تلاش است با هزینه کردن از ساحت محترم امام، افکار طبقه سنتی جامعه را با خود همراه کند تا از هزینه های بازداشت میرحسین موسوی محبوب و شیخ مهدی کروبی پایدار بکاهد، اما به نظر نمی رسد با واکنش های صورت گرفته به این حرکت مشکوک آن بخش از افکار عمومی که هنوز به این صداوسیما اعتما دارند  را با خود همراه کنند.

در میان واکنش ها به اقدام موهن صداوسیما در انتشار تصاویر! پاره کردن عکس امام، یادداشت محمد نوری زاد که مسئولیت پاره کردن عکس را به عهده گرفته است خواندنی است: وقتی دیدم هرکدام شما یک چیزی از امام را پاره می کنید ، من هم بچگی کردم و عکس امام را پاره کردم . دیدم شما طومار سپاه و بسیج و عزت امام را پاره کرده اید ، من به عکس او بسنده کردم . …دیدم شما نقشه راه امام را که حرمت نهادن به مردم و کرامت یک یک آنان در آن بود و هست ، پاره کرده و پاره می کنید ، زورم به عکس امام رسید . .. دیدم  شما  وصیت نامه امام را که در آن به خیر وخوبی و عزت و سربلندی برای ایران و ایرانی  تاکید شده ، پاره  می کنید ، سهم من همان عکس امام شد.

البته این صداوسیما ابایی ندارد تا از ساحت مراجع معظم تقلید هزینه کند، کما این که در ایام انتخابات نیز اخبار کذبی را از طرف مراجع بر علیه میرحسین موسوی منتشر کرد که همگان به یاد دارند.

تک پاراگراف: به قول عبیدزاکانی، به یکی گفتند خربزه و عسل با هم نمی سازند، گفت: فعلا که با هم ساخته اند و دارند پدر مرا درمی آورند. حالا داستان ماست با آقای ناصر مکارم شیرازی، ایشان گفته است ” دروغ با ایمان سازگار نیست…”، در حالی که فعلا این دو تا با هم سازگار شدند و دارند پدر ما را درمی آورند. الف. نبوی

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.