چاوز؛ روزی با صدام، روزی با احمدی نژاد!

 :: عکس ویژه: دیدار تاریخی برادر انقلابی و مجاهد هوگو چاوز با بزرگترین دشمن مردم ایران و جنایتکار برتر منطقه، صدام حسین! منبع بازتاب
  

۱. شبه گذشته بخش دوم مناظره تلویزیونی دکتر ستاری فر و دکتر رهبر پیرامون نامه اقتصاددانان پخش شد و همان طور که پیش بینی می شد، نشان داد که عمق و سطح برنامه ریزی دولت نهم چقدر است. در حالی که ستاری فر با ذکر آمار و ارقام رسمی از رهبر خواستار اعلام موارد هزینه ۱۲۰ میلیارد دلار درآمد کشور در ۲ سال شد، وقتی در مورد افزایش بی رویه فروش نفت و هزینه جاری دولت سوال کرد و وقتی از دست اندازی به صندوق ذخیره ارزی سئوال کرد، رهبر تنها با مغلطه، کلی گویی و مبهم حرف زدن نشان داد که سطح فکر و اعتقاد به برنامه چقدر است. در این ۲برنامه تلویزیونی که می شه گفت بی سابقه بود، مردان دولت نهم خیلی خوب توان فکری و اجرایی خود را نشان دادند. البته به قول دکترعلوی تبار منظور از دولت نهم، علاوه بر کابینه ۶۰ تا ۷۰ درصد مجلس هم شامل می شود تک مضراب آخرش هم جالب بود، رهبر به ستاری فر گفت: آقای دکتر شما پول داشتید و خرج نکردید!!!!! این یعنی ما پول داستیم خرج کردیم!! به نظر شما رییس سابق سازمان برنامه دولت نهم می دونست چقدر پول تو صندوق ذخیره بوده؟
راستی کامنت های بازتاب درباره این خبر خیلی خواندنی است:
-بنده کارمند دولت هستم در دوره خاتمی حقوقم ۲۵۰ هزارتومان بود که با اضافه کاری میشد حدود ۳۲۰هزار. ماهیانه ۱۵۰ هزار کرایه خانه میدادم. بنابراین اگر ایشان اجازه دهند، قشر ضعیف هم بوده ام. با شعارهای احمدی نژاد به ایشان رای دادم. حالا حقوقم شده ۳۵۰ هزار تومان و اضافه کاری هم قطع شده ولی اجاره خانه ام شده ۲۸۰ هزار تومان و برای تمدید آن امسال باید ۳۵۰ هزارتومان بدهم !!!!خب لطفا آدرستان را بدهید تا جیبم را بفرستم آنجا و شما که دستی بر بیت المال دارید ؛ از مخارج دولت کریمه پر کنید تا بتوانم زندگی کنم ! حالا بگویید کدام دولت غارتگر بیت المال و … بوده ؟؟؟؟نه برادر! حنایتان دیگر رنگی نداره !! اقتصاد خیلی بیرحمه و نیازی به انتگرال و لگاریتم و… نداره ! بنده انسانم، کار هم میکنم، درآمد نفت مملکتم هم چهار برابر شده ولی نمیتوانم زندگی کنم. همین !!!دیگر برای شعارهای پول نفت سرسفره و حکومت مستضعفین و … جنابعالی تره خرد نمیکنم !!

– من از کسانی بودم که از ابتدا تا پایان ، مناظره تلویزیونی آقاین ستاری فر و رهبر را دیدم. اگر اندک اعتقادی هم که به سیاستهای دولت احمدی نژاد داشتم با این مناظره از بین رفت. این مناظره نشان داد که این دولت فقط در صدد واریز نقدینگی هب بازار ایران است که این نقدینگی بسان موجی سیال هر از گاهی به سمتی می رود و باعث افزایش سرسام آور قیمت ها می شود چرا که فرصت سرمایه گذاری نیست و بورس هم تقریبا راکد هست و لذا این نقدینگی به سمت بخش های اقتصادی زود بازده که چیزی جز کسترش دلالی و به تبع آن تورم نیست سوق داده می شود. نمونه آن گرانی فوق العاده مسکن و میوه و … است. آقای دکتر رهبر که یک سال و اندی رئیس تیم اقتصادی دولت را عهده دار بود متاسفانه در قامت یک فرد عادی ظاهر شد و به جای پاسخ به سوالات علمی دکتر ستاری فر ، بیشتر به فرافکنی پرداخت. متاسفانه از ارائه استنادات قانونی طفره رفت و به جای پاسخ به انتقادات ۵۷ اقتصاددان ، دولت های گذشته را مورد نکوهش قرار داد.

۲. نتایج نظر سنجی بازتاب راجع به احمدی نژاد نشان داد که از میزان طرفداران وی به میزان قابل توجهی کاسته شده است که دلیلش به اندازه کافی روشن است.

۳. با تاخیر! موضع گیری حداد عادل در مورد حوادث شب بنزین که گفت بود بله! عوارض سهمیه بندی خیلی کمتر از حد انتظار بود. با اینکه حداقل ۳ نفر در این حوادث فقط در تهران کشته شدند! ظاهراً جان مردم جزء عوارض محسوب نمی شود. برخی حرف های عامیانه می گوید: … دولت پول گلوگه متوفیان را طلب کرده است: هفت میلیون تومان!

۴. مسعود حیدری که فی نفسه آرامش و … یک مدیر مدرسه را داشت و اما ایلنا را مدیریت می کرد، بالاخره فشارها به زانو درش آورد و ایلنا را رها کرد. خدایش رحمت کند.

۵. تک عکس

 

 

 

 

 

 

 

گزارش تصویری از مرکز زنان ویژه ( از اون لحاظ نه از اون لحاظ)

دسته‌هادسته‌بندی نشده