قتیل العبارات… خواهران آرپی جی زن: دختران پرنده

۱.اواخر شب برنامه شبانه شبکه چهار سیما که محمدصالح اعلا مجری آن است گفت و گویی داشت با استاد دکتر غلام حسین دینانی پیرامون شیخ الاشراق شهاب الدین سهرودی و به قول حضرت استاد « شیخ شهید مظلوم و نه شیخ مقتول ».
غلامحسین دینانیبیان زیبا، دلنشین و جذاب دکتر دینانی که با تاکید خاص بر سهروردی همراه بود باعث شد که تمام گفت و گو را دنبال کنم. استاد در اواخر برنامه نکته جذابی از فیلسوف شهید سهروردی نقل کرد. این نکته که بعد از توضیح طولانی باب مغالطات در رساله حکمه الاشراق آمده چنین است: … قتیل العبارات … وقتی که محشر برپا می گردد بیشتر مردم کشته عبارات شده اند.  فکر نکنم جمله احتیاج به هیچ توضیحی داشته باشد.
لینک: دکتر دینانی: اشراق علم نور و منشاء آگاهى از عالم دیگر است گفت وگو با دکتر غلامحسین ابراهیمى دینانی درباره حضرت علامه طباطبایی: آزاداندیش تر از او ندیدم. سایت موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

ایشان خاطره ای هم نقل کرد: هنگامی که چندماه قبل در ترکیه بودم در ضیافت شامی وزیر موقوفات ترکیه گفت: قرآن در مکه نازل شد و در مصر کتابت شد و در ترکیه قرائت شد بلافاصله گفتم و در ایران فهمیده شد! دکتر شاخص های خوبی هم برای این حرف داشت: کدام متاله و متکلم و فیلسوف عرب را می شناسید؟ کدوم فقیه غیر ایرانی؟ کدام مفسر؟

۲. مجموعه عکس های دختران پرنده و دونده بعد از عکس های خواهران آرپی جی زن هم غوغایی برپا کرده. مخصوصا نوه حجاب اسلامیشان که مورد ارتقا اجتماعی قرار نگرفته. احتمالا قرار نبوده منتشر بشه.
پی نوشت: راستی ظاهراً این مقدار فعالیت احتیاج به کفن پوشان ندارد.
گزارش تصویری از دختران فوتبالیست ایرانی و خواهران اردنی!

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.