نظم در قاموس آقای رییس جمهور جهان؛ علی مطهری درست می گفت

محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی برگزاری مراسم سالگرد امام در گزارش مفصلی بخش های پشت پرده بی حرمتی به بیت امام در روز ۱۴ خرداد را منتشر کرده که نظر علی مطهری در نقش اولی احمدی نژاد در طرح اخلال در سخنرانی سید حسن خمینی را  نمایان تر می سازد.

بخش های مهم آن در پی آمده است:… یرگشتم کنار تریبون به آقای رئیس جمهور دو سه نوبت عرض کردم وقت شما تمام است که ایشان  با اخلاق خاص خود جلوی انظار عمومی و رسانه ها  تندی نمودند. و اظهار داشتند برو شما چکاره اید و به سخنان خود ادامه دادند حجم یادداشت باقی مانده سخنرانی ایشان حاکی از آن بود که تا حدود  ۳۰/۱۲ ادامه می دهند.

اینجانب از جهت اطلاع وضعیت پیش آمده به جنابعالی به اطاق مجاور آمدم دریافتم که مقام معظم رهبری و روسای قوا و چند تن از شخصیت های روحانی و سیاسی کشور حضور دارند پس از عرض ادب و ارادت خدمت  مقام معظم رهبری، به آقای وحید عرض کردم  برخلاف انتظار و برنامه های اعلام شده بناست که اقای رئیس جمهور تا زمان نماز به سخنان خود ادامه دهند، اظهار داشتند که با تذکر من قضیه حل نمی شود، به ناچار خدمت مقام معظم رهبری و در حضور میهمانان عرض کردم که ظاهرا بنابر اینست که نگذارند آقای حاج سید حسن آقا سخنرانی کنند که ایشان با قاطعیت فرمودند: “برای چه؟ ” حتما باید ایشان سخنرانی کنند”. تا آنجا که من می دانم پس از این مطلب نیز جنابعالی درخواست نمودید که با توجه به ضیق وقت سخنرانی نکنید که معظم له بر سخنرانی شما تاکید و به جناب آقای وحید نیز در این رابطه سفارشی داشته اند.

خلاصه بعد از این ماجراها جناب آقای رئیس جمهور تا حدود ساعت ۱۵/۱۲ به سخنرانی ادامه داده و با کمال تأسف در پایان سخنرانی خویش این مطلب را (که اعلان آن شأن و وظیفه مجری برنامه است ) اعلام می نمایند که: اینک توجه شما را به سخنان رهبری جلب می کنم! جای تعجب اینکه پس از سخنرانی نیز اینجانب را مورد خطاب و عتاب قرار داده که شما چکاره اید و به چه حقی به من یادداشت می دهید من رئیس جمهور این ملت هستم.  جناب آقای نجار نیز با تکیه بر اینکه ایشان ۲۵ میلیون رای دارند کسی حق محدود کردن سخنرانی وی را ندارد مطالبی را بیان کردند.

دسته‌هادسته‌بندی نشده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.